اخبار ورزشی

سبقت‌الهی: با آسیب‌دیدگی تیر زدم/ امیدوارم در مصر نتیجه خوبی بگیریم

ملی‌پوش تپانچه گفت: یک آسیب دیدگی داشتم که اکنون بهترم و امیدوارم در مصر نتایج خوبی بگیریم.  

گلنوش سبقت‌الهی در گفت و گو با ایسنا، بعد از لغو اردوی هانوفر آلمان گفت: ما از دی به صورت مرتب و ثابت در اردوی تیم ملی هستیم. دو مسابقه جام جهانی برزیل و کره‌جنوبی را پشت سر گذاشتیم‌ که اتفاقات خوبی هم برای تیم ملی تپانچه افتاد. این اردوها همچنان ادامه دارد. متاسفانه اردوی هانوفر هم لغو شد اما به جای آن اردوهای داخلی را با فشنگ خارجی خواهیم داشت.
ملی‌پوش تپانچه گفت: هدف اصلی فدراسیون مسابقات کسب سهمیه است تا تیم ملی تیراندازی مثل سال‌های قبل و شاید حتی بهتر از سال‌های قبل کسب سهمیه المپیک داشته باشد. بنابراین تمام هم و غم فدراسیون، کادر فنی و ورزشکاران این است که با آمادگی خوبی به مسابقات مصر اعزام شویم.
سبقت‌الهی در ادامه گفت: مسابقات قهرمانی جهان مصر اولین مسابقه‌ای است که در آن سهمیه المپیک پاریس توزیع می‌شود و به همین دلیل اهمیت آن برای همه تیراندازان دنیا دوچندان خواهد بود. باید در این مسابقات رقبا را مد نظر قرار دهیم و بدانیم که اول از همه باید با خودمان رقابت کنیم و بعد در کنار رقبا خود را بسنجیم.  
وی به تمرین با فشنگ خارجی اشاره کرد و گفت: خداراشکر تعدادی فشنگ خارجی هم برای اردوی قبل از اعزام خریداری شده تا بتوانیم تمرین با کیفیت داشته باشیم. همچنین مسابقات لیگ و آزاد مرتب و پشت سر هم برگزار شده است که می‌تواند کمک بزرگی برای آمادگی تیراندازان در بخش بادی باشد. متاسفانه در بخش خفیف مسابقاتی نداریم.  
وی در خصوص آسیبش گفت: من هم مثل همه ورزشکاران پستی و بلندی‌هایی داشته ام. در این مدت یک آسیب داشتم که با همان آسیب دست و پنجه نرم کردم و تیر زدم. الان خیلی بهترم و امیدوارم در مسابقات مصر برای همه ورزشکاران اتفاقات خوبی رخ دهد. امیدواریم که خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم.
انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401061613001/سبقت-الهی-با-آسیب-دیدگی-تیر-زدم-امیدوارم-در-مصر-نتیجه-خوبی

دکمه بازگشت به بالا