اخبار اجتماعیاخبار ورزشی

ناپولی جواب توهین لیورپولی ها را با تحقیر داد/شکست اینتر مقابل بایرن و اخراج طارمی در شب عجیب مادرید

ناپولی جواب توهین لیورپولی ها را با تحقیر داد/شکست اینتر
مقابل بایرن و اخراج طارمی در شب عجیب مادرید
شب دوم هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار شد و تیم‌های ناپولی، بایرن مونیخ، بارسلونا و تاتنهام موفق به شکست رقبای خود شدند.
در گروه نخست تیم ناپولی در ورزشگاه دیگو مارادونای شهر ناپل میزبان لیورپول بود که با نتیجه ۴ بر یک حریفش را در هم کوبید.زیلنسکی در دقایق ۵ و ۴۷، آنگوسا دقیقه ۳۱ و سیمئونه در دقیقه گلزنان پارتنوپی در این مسابقه بودند. ضمن آنکه ویکتور اوسیمن ستاره نیجریه‌ای ناپولی قبل از مصدوم و خارج شدن از زمین، یک پنالتی در دقیقه ۱۸ از دست داد.تک گل لیورپول را هم لوییز دیاز در دقیقه ۴۹ زد.باشگاه لیورپول پیش از مسابقه در بیانیه‌ای توهین آمیز به هوادارانش درباره ناامنی شهر ناپل هشدار داده بود که با واکنش ناپولی روبرو شد و تنش در این مسابقه از پیش از بازی آغاز شد بود. با این نتیجه تیم ناپولی با تحقیر لیورپول به نوعی انتقام بیانیه توهین آمیز لک لک‌ها را دادند.در همین گروه از ساعتی قبل تیم آژاکس هلند با ۴ گل تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند را شکست داده بود.
در گروه B، مصاف تیم‌های اتلتیکو مادرید و پورتو در ورزشگاه وندامتروپولیتانوی شهر مادرید با پیروزی ۲ بر یک مادریدی ها به پایان رسید.مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو در دقیقه ۸۲ به دلیل تمارض کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.همه گلهای این مسابقه از دقیقه ۹۰ به بعد زده شد. در وقت‌های تلف شده این مسابقه و در دقیقه ۹۲ هرموسو توانست اتلتیکو را پیش بیندازد اما اوریبه در دقیقه ۹۶ بازی را به تساوی کشاند . این پایان کار نبود و در یازدهمین دقیقه وقت های تلف شده، گریزمن گل برتری روخی بلانکوس را زد تا شاگردان سیمئونه در این بازی عجیب به پیروزی برسند.در همین گروه کلوب بروژ بلژیک با یک گل لورکوزن آلمان را شکست داد. سیلا تک گل بازی را در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند.سردار آزمون در این مسابقه از دقیقه ۸۶ برای لورکوزن بحران زده وارد میدان شد.
در گروه سوم و گروه مرگ رقابتها، تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه جوزپه مه آتزای شهر میلان به مصاف اینتر رفت و با ۲ گل میزبانش را شکست داد. سانه در دقیقه ۲۵ و دی آمبروزیو (گل به خودی) در دقیقه ۶۶ گلزنان بایرن بودند.در دیگر بازی این گروه بارسلونا با نتیجه ۵ بر یک مهمانش ویکتوریا پلژن جمهوری چک را مغلوب کرد. فرانک کسیه، لواندوفسکی (۳بار) و فران تورس گلزنان بارسا در این بازی بودند.
در گروه چهارم نیز تیم تاتنهام با ۲ گل ریچارلیسون مارسی فرانسه را شکست داد. از ساعتی قبل نیز اسپورتینگ لیسبون با ۳ گل میزبانش اینتراخت فرانکفورت را مغلوب کرده بود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8234034/ناپولی-جواب-توهین-لیورپولی-ها-را-با-تحقیر-دادشکست-اینتر-مقابل-بایرن-و-اخراج-طارمی-در-شب-عجیب-مادرید

دکمه بازگشت به بالا