اخبار فضای مجازی

یوونتوس ۲ – سالرنیتانا ۲/تصمیم جنجالی داور شب عجیب تورین را تکمیل کرد

یوونتوس ۲ – سالرنیتانا ۲/تصمیم جنجالی داور شب عجیب تورین را
تکمیل کرد
تیم یوونتوس در چارچوب هفته ششم سری آ ایتالیا میزبان سالرنیتانا بود که با تساوی دو بر دو متوقف شد.
در این مسابقه ابتدا تیم مهمان با دو گل کاندروا و پیونتک (پنالتی) در نیمه اول یووه را غافلگیر کرد، اما شاگردان آلگری در نیمه دوم فشار را بیشتر کردند و برمر مدافع برزیلی این تیم در دقیقه ۵۱ با ضربه سر یکی از گل‌ها را جبران کرد تا خطای هند پنالتی خود در نیمه نخست را جبران کرده باشد. در دقیقه ۹۳ یک پنالتی به سود یووه اعلام شد که کاپیتان بونوچی پشت توپ قرار گرفت. ضربه بونوچی را دروازه بان حریف مهار کرد، اما خود بونوچی در برگشت دروازه را باز کرد.
این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۵ یوونتوس توانست با ضربه سر آرکادیوش میلیک گل سوم را بزند. میلیک پس از گل پیراهن خود را دراورد و با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد، اما داور پس از بازبینی صحنه گل را آفساید اعلام کرد. داور آفساید لئوناردو بونوچی را گرفت که با توپ هیچ برخوردی و تاثیری رو گل نداشت. بونوچی سعی داشت در لحظه آخر با ضربه سر توپ را وارد دروازه کند، اما توپ از روی سرش عبور کرد و در نهایت با وجود اینکه تاثیری روی گل نداشت، داور با تصمیمی بحث برانگیز گل را مردود اعلام کرد. تصمیمی که باعث ایجاد جنجال در مسابقه شد و کوادرادو و آلگری از یووه و فازیو از سالرنیتانا از زمین بازی اخراج شدند.
در نهایت یوونتوس با یک امتیاز این دیدار ۱۰ امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول جای گرفت. سالرنیتانا نیز با هفت امتیاز دهم است.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8237074/یوونتوس-۲-سالرنیتانا-۲تصمیم-جنجالی-داور-شب-عجیب-تورین-را-تکمیل-کرد

دکمه بازگشت به بالا