اخبار فضای مجازی

میرزازاده دومین فینالیست ایران/ دیدار با قهرمان عنواندار جهان برای کسب طلا

میرزازاده دومین فینالیست ایران/ دیدار با قهرمان عنواندار
جهان برای کسب طلا
رقابت‌های ۲ وزن سوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که امین میرزازاده به دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم رسید و مهدی محسن نژاد حذف شد.
بر این اساس در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر صباح شریعتی از آذربایجان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از گرجستان را با نتیجه ۱ بر ۱ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. میرزازاده در این دیدار مقابل کانتاس کنیستاتاس از لیتوانی به برتری ۲ بر یک رسید و فینالیست شد. میرزازاده برای کسب مدال طلا به مصاف رضا کایالپ دارنده مدال طلای جهان و نقره و برنز المپیک از ترکیه می رود.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر (ضربه فنی) هان جائه چانگ از کره جنوبی را مغلوب کرد وی در دور بعد در حالی که از کرم کمال از ترکیه پیش بود با نتیجه ۹ بر ۴ ضربه فنی شد و با توجه به شکست این حریف مقابل کشتی گیر ژاپنی، محسن نژاد حذف شد.
رقابت‌های رده بندی و فینال چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان امشب برگزار می‌شود که محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم برای مدال طلا مبارزه می‌کند. علیرضا نجاتی در وزن ۶۳ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز تلاش خواهند کرد.
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان، بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8237780/میرزازاده-دومین-فینالیست-ایران-دیدار-با-قهرمان-عنواندار-جهان-برای-کسب-طلا

دکمه بازگشت به بالا