اخبار فضای مجازی

مولر:بازی جذابی برابر بارسلونا خواهیم داشت/مانه از من خواسته به اشتباه به لواندوفسکی پاس ندهم

مولر:بازی جذابی برابر بارسلونا خواهیم داشت/مانه از من خواسته
به اشتباه به لواندوفسکی پاس ندهم
سایت کیکر آلمان در تازه ترین خبر خود به دیدار تیم های فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است.
توماس مولر ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ درباره شرایط تقابل برابر بارسلونا گفت: بازی بسیار زیبا و جذابی خواهد بود. دو تیم به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز دیدار هستند. احتمال هر نتیجه ای وجود دارد. بارسلونا نسبت به فصل قبل تغییر کرده و بسیار آماده است اما ما هم به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.
او ادامه داد: در گروه بسیار سختی قرار داریم. خوشبختانه در دیدار قبلی خود به پیروزی دست پیدا کردیم و با پیروزی در این بازی شرایط بسیار متفاوت خواهد شد. کسب 6 امتیاز از دو بازی شرایط را برای صعود آسان تر می کند.
مولر در پایان درباره لواندوفسکی گفت: من رابطه بسیار خوبی با لواندوفسکی دارم و با هم در ارتباط هستیم تا جاییکه سادیو مانه به شوخی به من هشدار داد که توپ را به لواندوفسکی ندهم. ما بعد از جدایی لواندوفسکی مهاجم نوک نداریم اما عملکرد خوبی در خط حمله داشته ایم. حریفان نمی‌دانند ما با کدام بازیکنان حمله می کنیم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8237993/مولربازی-جذابی-برابر-بارسلونا-خواهیم-داشتمانه-از-من-خواسته-به-اشتباه-به-لواندوفسکی-پاس-ندهم

دکمه بازگشت به بالا