اخبار فضای مجازی

اردوی تیم ملی را به علت مصدومیت ترک کردم/ ورزشکاران با حضور مسئولان جدید انگیزه گرفته اند

اردوی تیم ملی را به علت مصدومیت ترک کردم/ ورزشکاران با حضور
مسئولان جدید انگیزه گرفته اند
علی میری ملی پوش وزنه برداری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فعلی خود گفت: پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سختی که داشتم بار دیگر توسط کادرفنی به اردو دعوت شدم، اما متاسفانه دوباره از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شدم و از کادرفنی ۲۰ روز مرخصی گرفتم تا به درمان مصدومیتم بپردازم.
 او افزود: اگر قسمت باشد و به اردو بروم تمام تلاشم را می‌کنم تا به فرم خوب گذشته برگردم و در غیر این صورت تلاش می‌کنم برای مسابقات آینده دوباره نظر کادرفنی را برای حضور در مسابقات  جلب کنم.
ملی پوش وزنه برداری تصریح کرد: خوشبختانه کادرفنی و فدراسیون خوبی داریم و در این مدت برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند و  ورزشکاران از حضور آن‌ها انگیزه گرفته‌اند. امیدوارم این حمایت‌ها منجر به کسب نتایج خوب در قهرمانی آسیا و همچنین رقابت‌های جهانی کلمبیا شود.
میری در پایان گفت: مصدومیت جزو لاینفک ورزش است و در رشته سنگینی مثل وزنه برداری هم این اتفاقا طبیعی است و امیدوارم همه چیز آن طوری پیش برود که به صلاح من باشد و بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8238332/اردوی-تیم-ملی-را-به-علت-مصدومیت-ترک-کردم-ورزشکاران-با-حضور-مسئولان-جدید-انگیزه-گرفته-اند

دکمه بازگشت به بالا