اخبار فضای مجازی

رونالدو درباره پیشنهاد سعودی ها تجدید نظر کرد/ یک قدم تا تبدیل شدن به پردرآمد ترین ستاره فوتبال

رونالدو درباره پیشنهاد سعودی ها تجدید نظر کرد/ یک قدم تا
تبدیل شدن به پردرآمد ترین ستاره فوتبال
باشگاه الهلال عربستان در تابستان گذشته یکی از مشتریان کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی منچستر یونایتد بود.
نشریه «موندودپورتیوو» اسپانیا امروز از مبلغ پیشنهاد سعودی‌ها پرده برداشت که با مخالفت رونالدو همراه شد. پیشنهادد نجومی سعودی‌ها مبلغ ۲۴۲ میلیون یورو (۷۵۰۰ میلیارد تومان) بود.
اما نشریه «اتلتیک» انگلیس در جدیدترین خبر در این زمینه به تجدیدنظر رونالدو درباره پیشنهاد سعودی‌ها خبر داد.
این رسانه اعلام کرد رونالدو بعد از رد کردن پیشنهاد عربستانی‌ها در تابستان گذشته نظرش در این فصل تغییر کرده، به فکر پذیرفتن این پیشنهاد و رفتن به لیگ عربستان در زمستان است.
در صورت انتقال رونالدو به لیگ عربستان ابرستاره پرتغالی بالاتر از کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن، به پردرآمدترین فوتبالیست دنیا تبدیل خواهد شد.
یاسر المیسهال، رئیس اتحادیه فوتبال عربستان سعودی، درباره پیشنهاد‌هایی که برای یک بازیکن بزرگ تاریخ ارائه می‌شود، گفته است: “ما دوست داریم بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو را در لیگ عربستان ببینیم. این بازخورد مثبت بزرگی به همراه خواهد داشت و خبر بزرگی برای همه خواهد بود. من مطمئن هستم که همه دستاورد‌ها و رکورد‌های کریستیانو رونالدو را به عنوان یک بازیکن و الگوی برتر می‌شناسند.
او گفت: مطمئنم که این معامله بسیار گرانی خواهد بود، البته، اما می‌توانیم ببینیم که باشگاه‌های ما در چند سال گذشته درآمد بیشتری کسب کرده‌اند. پیش از این شاهد حضور بازیکنان بزرگی بودیم که قبلا در لیگ برتر بازی می‌کردند و به لیگ عربستان آمدند. من کریستیانو رونالدو را به عنوان یک بازیکن دوست دارم و دوست دارم او را در عربستان سعودی ببینم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8238528/رونالدو-درباره-پیشنهاد-سعودی-ها-تجدید-نظر-کرد-یک-قدم-تا-تبدیل-شدن-به-پردرآمد-ترین-ستاره-فوتبال

دکمه بازگشت به بالا