اخبار فضای مجازی

میرزازاده نقره ای شد/ ۳ مدال در ۱۰ وزن برای ایران

میرزازاده نقره ای شد/ ۳ مدال در ۱۰ وزن برای ایران
 
 
 
مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و امین میرزازاده نماینده کشورمان به مدال نقره وزن ۱۳۰ کیلوگرم رسید. 
بر همین اساس در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر صباح شریعتی از آذربایجان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از گرجستان را با نتیجه ۱ بر ۱ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. میرزازاده در این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل کانتاس کنیستاتاس از لیتوانی به برتری دست رسید و به دیدار فینال راه یافت. میرزازاده در دیدار نهایی مقابل رضا کایالپ دارنده مدال طلای جهان و نقره و برنز المپیک از ترکیه با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد. 
تیم ایران در ۴ وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان صاحب مدالی نشد. در  چهار وزن دوم توسط محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز رسید تا با مدال میرزازاده از ۱۰ وزن صاحب فقط ۳ مدال شده باشد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8238743/میرزازاده-نقره-ای-شد-۳-مدال-در-۱۰-وزن-برای-ایران

دکمه بازگشت به بالا