اخبار فضای مجازی

افاضلی: سطح کیفی لیگ امسال بهتر از سال های قبل بوده است/ پرسپولیس ثبات بیشتری نسبت به سایر تیم ها دارد

افاضلی: سطح کیفی لیگ امسال بهتر از سال های قبل بوده است/
پرسپولیس ثبات بیشتری نسبت به سایر تیم ها دارد
هومن افاضلی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از  سطح مسابقات لیگ بیست و دوم فوتبال اظهار کرد: به نظرم برخلاف سال‌های گذشته روند کیفی لیگ امسال بهتر بوده و این موضوع نشان می‌دهد که تیم‌ها شرایط بهتری نسبت به سال‌های قبل دارند.
او ادامه داد: تیم‌ها از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارند و از شیوه‌های بهتری برای آماده سازی خود استفاده می‌کنند. متاسفم که مسابقات لیگ یک دفعه متوقف شد و این توقف باعث می‌شود که روال بازی‌ها و شرایط تیم‌ها  تغییر کند. به نظرم زمان خوبی نبود که مسابقات به خاطر فیفا دی تعطیل شود.
افاضلی درباره عملکرد مربیان و بازیکنان خارجی گفت: به نظرم قضاوت درباره عملکرد خارجی‌ها هنوز زود است و آن‌ها زمان نیاز دارند تا خودشان را نشان بدهند.
پرسپولیس نقاط ضعف خود را با جذب بازیکن برطرف کرد
او درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: تیم پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها ثبات بیشتری دارد و سرمربی اش را حفظ کرده است. همچنین سرخپوشان نقاط ضعف خود را با جذب بازیکن برطرف کردند. البته بازیکنان جدید دیر به ترکیب سرخپوشان اضافه شدند و زمان می‌برد تا با سایر نفرات هماهنگ شوند. پرسپولیس از لحاظ مهره‌ای جزو ۳ تیم اول لیگ است و اکنون هم در صدر جدول رده بندی قرار دارد.
ساپینتو شناخت کافی از بازیکنان استقلال ندارد 
کارشناس فوتبال درباره عملکرد استقلال در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: استقلال به لحاظ مهره‌ای تیم خوبی دارد، اما این تیم هنوز نتوانسته از تمام پتانسیل خود استفاده کند. همچنین ساپینتو سرمربی استقلال هم شناخت کافی از بازیکنانش ندارد.
سپاهان کمتر از انتظار ظاهر شده است 
او درباره عملکرد سپاهان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: سپاهان هم همانند استقلال هنوز نتوانسته از تمام پتانسیل خود استفاده کند. با توجه به شرایطی که می‌بینیم سپاهان کمتر از انتظار ظاهر شده است.
افاضلی درباره تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، گل گهر و مس رفسنجان مدعیان اصلی قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی در لیگ امسال هستند.
او درباره پدیده‌های امسال لیگ برتر فوتبال گفت: چند بازیکن مستعد و خوب در لیگ برتر فوتبال وجود دارند که تعداد آن‌ها بیشتر هم می‌شود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8238542/افاضلی-سطح-کیفی-لیگ-امسال-بهتر-از-سال-های-قبل-بوده-است-پرسپولیس-ثبات-بیشتری-نسبت-به-سایر-تیم-ها-دارد

دکمه بازگشت به بالا