اخبار فضای مجازی

حضور در جایزه بزرگ تداعی کننده مسابقات جهانی بود/ هنوز روادید ما برای اعزام به مصر صادر نشده است

حضور در جایزه بزرگ تداعی کننده مسابقات جهانی بود/ هنوز
روادید ما برای اعزام به مصر صادر نشده است
امیر محمد نکونام ملی‌پوش تیراندازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی اش در مسابقات آزاد کشوری اظهار کرد: خوشبختانه توانستم در این رقابت‌ها مقام اول را کسب کنم. به هر حال مسابقات جایزه بزرگ آخرین رقابتی بود که می‌توانستیم پیش از حضور در مسابقات جهانی مصر شرکت کنیم، چون مسابقات تحت عنوان جایزه بزرگ بود از فشار و استرس بالایی هم برخوردار بود و این مسئله می‌تواند به نحوی هم که شده شرایط مسابقه‌ای را برای ما تداعی کند. همچنین بدون شک این مسابقات می‌تواند باعث پیشرفت نمره ما در رقابت‌های  مهم شود.
او افزود: ما روز شنبه به مسابقات جهانی مصر اعزام می‌شویم و قرار شده ۴ روز زودتر به این کشور برویم تا در ایران  که نتوانستیم با فشنگ مناسب تمرین داشته باشیم در آنجا تمرینات مناسبی انجام بدهیم. زمان کمی تا شروع مسابقات مانده و در این مدت هم تمرینات خوبی داشته‌ایم و همین طور ادامه می‌دهیم تا در مسابقات بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.
ملی‌پوش تیراندازی در پایان گفت: در این مقطع مهم‌ترین مشکل ما صادر نشدن روادید از طرف کشور میزبان است که امیدوارم این مشکل هم برطرف شود تا بتوانیم در مصر حضور پیدا کنیم و با عملکرد خوبمان نشان دهیم تیراندازی ایران در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8254158/حضور-در-جایزه-بزرگ-تداعی-کننده-مسابقات-جهانی-بود-هنوز-روادید-ما-برای-اعزام-به-مصر-صادر-نشده-است

دکمه بازگشت به بالا