اخبار فضای مجازی

قهرمانی قوتسال ایران در آسیا/ شمسایی در تیم ملی ماندنی شد

قهرمانی قوتسال ایران در آسیا/ شمسایی در تیم ملی ماندنی
شد
 احسان اصولی درباره ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های فوتسال آسیا و شکست این تیم مقابل ژاپن اظهار داشت: همه بازی را دیدند. چیزی که ما دنبالش بودیم و هدف‌گذاری کرده بودیم قهرمانی بود، ولی واقعیت این است که تیم ملی فوتسال قهرمان است، با جوانگرایی و پشتوانه‌سازی که برای فوتسال انجام شد و با این بازی‌های چشم‌نواز، فنی و پُرقدرتی که تیم ملی در این مسابقات نشان داد.
وی ادامه داد: حتی در بازی با ژاپن تیم ایران بسیار پُرقدرت ظاهر شد. ما بعد از بازی با رئیس فدراسیون در جمع بازیکنان صحبت می‌کردیم و گفتیم که تیم ما قهرمان است. شاید خیلی از بازیکنان‌مان اولین تجربه یک مسابقه بین‌المللی را داشتند و بسیار بسیار زیبا و پُرقدرت بازی کردند؛ لذا ما این جوانگرایی را یک قهرمانی و یک دستاورد بزرگ و والا می‌دانیم. به بازیکنان و سرمربی هم اعلام کردم که از فردا برنامه‌ریزی ما برای جام جهانی شروع خواهد شد.
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال همچنین خاطر نشان کرد: هدف ما کسب سکوی جام جهانی خواهد بود و با قدرت برنامه‌ریزی خواهیم کرد. ما با قدرت و انگیزه بیشتر کار را پیش خواهیم برد. جا دارد از شمسایی و کادر فنی تیم ملی و همچنین بازیکنان و ریاست فدراسیون فوتبال هم تشکر کنم. به مردم عزیزمان هم قول می‌دهم از فردا با تمام قدرت برای رسیدن به سکوی جام جهانی کارمان را شروع خواهیم کرد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8255481/قهرمانی-قوتسال-ایران-در-آسیا-شمسایی-در-تیم-ملی-ماندنی-شد

دکمه بازگشت به بالا