اخبار فضای مجازی

کلهر: بازی هجومی باید در دستور کار گل محمدی باشد/ مس برای نباختن به تهران می آید

کلهر: بازی هجومی باید در دستور کار گل محمدی باشد/ مس برای
نباختن به تهران می آید
محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران جوان  درباره وضعیت سرخپوشان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس تیم خوبی است و تنها ایرادی که در این تیم وجود دارد این است که کادرفنی علاقه چندانی به هجومی‌تر کردن تیم ندارد و تنها با یک مهاجم مقابل حریفان قرار می‌گیرد و بهترین راه حل این است که یحیی بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهد و تیمش را با ۲ یا حتی ۳ مهاجم روانه زمین کند تا از این طریق بتواند تیم‌های مقابلش را از همان خط دفاعی تحت فشار زیاد قرار دهد تا بتواند به گل برسد.
او ادامه داد: لوکادیا مهاجمی باکیفیت است و تنها باید خوب تغذیه شود، در کنار او  بایدمهاجم تخصصی قرار بگیرد تا زمان‌هایی که مدافعان سایر تیم‌ها او را تحت فشار می‌گذارند او از این مسئله استفاده و با بهره از نبوغ فردی خود پرسپولیس را به گل برتری برساند.
عبدی و لوکادیا زوج زهرداری در خط حمله هستند 
کلهر افزود: معتقدم اگر عبدی در کنار لوکادیا در ترکیب اصلی قرار گیرد مطمئنا می‌توانند زهردارتر از همیشه در بازی‌ها ظاهر شوند. تیمی که با سیستم ۴-۲-۳-۱ بازی می‌کند، نفراتش  در خط حمله‌اش کمتر است و موقعیت کمتری برای گلزنی ایجاد می‌شود. به نظرم پرسپولیس باید تغییر سیستم بدهد تا در  محوطه جریمه حریف نفرات زیادی داشته باشد تا بتواند گل‌های بیشتری بزند. البته تاکنون پرسپولیس بد کار نکرده و با ادامه این روند در ادامه فصل یک پای قهرمانی خواهد بود.
تیم های پرسپولیس و سپاهان برای نباختن وارد زمین مسابقه شدند 
پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم سپاهان گفت: ایراد کار این بود که هر ۲ تیم  محتاطانه بازی می‌کردند و سعی داشتند تا در این بازی مهم گلی دریافت نکنند و همین باعث شد تا در کیفیت بازی تاثیر منفی بگذارد و شاهد رد و بدل شدن گلی در مسابقه نباشیم. اتفاقأ سپاهان هم جزو تیم‌های پر مهره لیگ برتر در فصل جاری است، اما باید پذیرفت هر ۲ تیم برای نباختن وارد زمین مسابقه شدند و از تک موقعیت‌های خود نتوانستند استفاده کنند.
پرسپولیس لیاقت قهرمانی در لیگ برتر فوتبال را دارد 
کلهر درباره اینکه شرایط پرسپولیس در ۷ هفته سپری شده از لیگ برتر چگونه بوده است، گفت: خوشبختانه در ابتدای فصل کادرفنی نفرات خوبی در خط دروازه، خط دفاع و  سایر پست‌ها جذب کرد تا از این طریق مشکلاتی که فصل گذشته در تیم وجود داشت را از بین ببرد. به هر حال پرسپولیس با تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر تیم دوم لیگ است و فکر می‌کنم لیاقت زیادی برای رسیدن دوباره به جام قهرمانی دارد و تنها لازمه کار در این است که تمام بازیکنان یکدل شوند و کنار آن هم حاشیه‌ها را دور بریزند تا بتوانند دوباره به این امر مهم دست پیدا کنند.
او درباره بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: مس بسیار تیم خوبی است و همیشه مقابل تیم‌های بزرگ بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشته است. مخصوصأ در خط هافبک دارای بازیکنان خوبی است و به طور حتم برای نباختن به تهران می‌آیند و همین امر کار را سخت می‌کند تا پرسپولیس به گل برسد. باید یحیی تیم خود را هجومی‌تر با بازیکنانی که دارای تکنیک زیاد در خط هافبک هستند روانه زمین کند تا با استفاده از خلاقیت خود مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهند تا از این طریق شاهد رسیدن به گل باشند.
پیشکسوت فوتبال درباره اینکه کیفیت لیگ را در فصل جاری چطور می‌بیند، گفت: خوشبختانه نسبت به فصول گذشته کیفیت لیگ بهتر شده است به دلیل اینکه بازی‌های باکیفیت‌تری دیده‌ایم و چند تیم هم در کورس قهرمانی حضور دارند و همین موضوع کمک می‌کند تا هم شرایط جدولی حساس‌تر دنبال شود و هم تیم‌ها برای رسیدن به برد تلاش بیشتری داشته باشند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8258434/کلهر-بازی-هجومی-باید-در-دستور-کار-گل-محمدی-باشد-مس-برای-نباختن-به-تهران-می-آید

دکمه بازگشت به بالا