اخبار فضای مجازی

یک ریال از سوی کمیته ملی پارالمپیک دریافت نکردم

یک ریال از سوی کمیته ملی پارالمپیک دریافت نکردم
علیرضا مختاری ملی پوش پرتاب پارادو و میدانی  و دارنده مدال نقره پرتاب نیزه  پارالمپیک توکیو درباره وضعیت  آمادگی اش اظهار کرد:  با وجود اینکه برگزاری بازی‌های پاراآسیایی تغییر کرده، اما همچنان تمرینات خودم را به طور مداوم پیگیری می‌کنم تا با کسب رکورد ورودی بازی‌های پاراآسیایی، دوباره کیفیت بالای خود را در این مسابقات اثبات کنم. در توکیو در پرتاب وزنه نایب قهرمان شدم، اما این بار عزم خود را جزم کرده‌ام که در هر ۲ ماده وزنه و دیسک در هانگژو چین شرکت کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.
او ادامه داد: در مسابقات جهانی تنها می‌خواهم در ماده پرتاب وزنه مسابقه بدهم. متاسفانه در این مدت حتی یک ریال هم از طرف مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و همچنین صندوق حمایت از قهرمانان ورزشی به من تعلق نگرفته است که با آن به امرار معاش بپردازم. با اینکه در حال حاضر رنک ۲ جهانی و نخست آسیا در ماده پرتاب وزنه هستم، اما متاسفانه پولی نگرفته‌ام.
دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو گفت: من در این مدت در شهر خودم تمریناتم را زیر نظر مربی‌ام پیگیری کرده‌ام و به سطح خوبی هم از آمادگی رسیده‌ام و انتظار دارم در مسابقات جهانی و پاراآسیایی او در کنارم باشد تا با حضورش هم انگیزه بگیرم و هم نکاتی را که ایراد دارم به من گوشزد کند تا بتوانم در آنجا مرغوب‌ترین مدال‌ها را بگیرم.
مختاری در پایان گفت: حاج منصور مختاری‌همامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس متاسفانه از ناحیه سر به او ترکش برخورد کرد و همین امر باعث شد تا به درجه رفیع جانبازی نائل شود و پس از چندین سال تحمل رنج و درد فراوان و گذاشتن یازده فنر در قلب او و همچنین فلج شدن از ناحیه پا و تشنج‌های فراوان باعث شد تا او چندی قبل دچار سکته مغزی شود و به کما برود و سرانجام هفته گذشته هم به درجه رفیع شهادت نایل شد. با وجود اینکه این مسئله از لحاظ انگیزشی روی من تاثیر بدی گذاشته، اما امیدوارم بتوانم با کسب مدال در مسابقات آینده مدال‌هایم را به روح پدر و مادر و همچنین برادر عزیزم تقدیم کنم.  

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8259908/یک-ریال-از-سوی-کمیته-ملی-پارالمپیک-دریافت-نکردم

دکمه بازگشت به بالا