اخبار فضای مجازی

بائو: اولین باخت فولاد را در فصل جدید رقم می زنیم/ مدارک حرفه ای را برای حضور در آسیا آماده می کنیم

بائو: اولین باخت فولاد را در فصل جدید رقم می زنیم/ مدارک
حرفه ای را برای حضور در آسیا آماده می کنیم
میثم بائو معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت این تیم شمالی اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و  بازیکنان تمرینات شاداب و منظمی را زیر نظر مطهری انجام می‌دهند. امیدوارم شادابی در تیم ادامه داشته باشد تا بتوانیم نتایج بهتری هم کسب کنیم.
او درباره  برد تیم نساجی  برابر تیم گل گهر سیرجان گفت: در دقیقه ۲۰ به گل رسیدیم و بازی را خوب کنترل و هوشمندانه دفاع کردیم و در نهایت به برد ارزشمند  مقابل گل گهر دست یافتیم. با این برد به رده ششم جدول رسیدیم که امیدواریم در انتهای فصل، لیگ را بین ۵ یا ۶ تیم بالای جدول به پایان برسانیم.
معاون ورزشی باشگاه نساجی درباره بازی بعدی این تیم مقابل فولاد تصریح کرد: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. اگر گل اول را بزنیم می‌توانیم با کنترل کردن بازی اولین باخت این فصل فولاد را به این تیم تحمیل کنیم.
بائو درباره عدم گلزنی اداما نیان  مهاجم خارجی این تیم گفت: به امید خدا این مهاجم در بازی پیش رو مقابل فولاد گلزنی خواهد کرد.
او درباره بازی سوپر جام بین ۲ تیم استقلال و نساجی گفت: استقلال تیم بزرگی است که سال گذشته بدون باخت قهرمان لیگ شد و ما هم باشکست استقلال به فینال جام حذفی رسیدیم  که در بازی پایانی هم توانستیم با برد آلومینیوم به قهرمانی جام حذفی برسیم. امیدواریم در بازی سوپر جام استقلال را ببریم و یک جام دیگر به هواداران پر شور نساجی هدیه کنیم.
معاون ورزشی باشگاه نساجی درباره اینکه  این تیم شمالی در لیگ قهرمانان آسیا یکی از نمایندگان کشورمان است، بیان کرد: در ابتدا باید مدارک حرفه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم‌ها خواسته را آماده کنیم و بعد تیم را برای حضور موفق در این رقابت‌ها تقویت کنیم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8261198/بائو-اولین-باخت-فولاد-را-در-فصل-جدید-رقم-می-زنیم-مدارک-حرفه-ای-را-برای-حضور-در-آسیا-آماده-می-کنیم

دکمه بازگشت به بالا