اخبار فضای مجازی

آزمون به بازیکنان تیمش پاداش داد

آزمون به بازیکنان تیمش پاداش داد
هفته نخست مرحله مقدماتی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه ۲۲ مهر با چهار دیدار در شهر‌های رفسنجان، یزد، تهران و گنبد برگزار شد.
در یکی از مسابقات هفته نخست لیگ برتر زنان تیم سریک در سالن المپیک گنبد میزبان صدیق گفتار وارنا بود و حریف خود را با اقتدار شکست داد. نماینده گنبد در سه ست متوالی، با اقتدار و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۱ شکست داد در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.
سریک نام اسب محبوب سردار آزمون، بازیکن تیم ملی فوتبال است. آزمون سال پیش با این نام تیمی را در لیگ دسته یک والیبال زنان داشت که توانست به لیگ برتر برسد. آزمون سال پیش حمایت‌های ویژه‌ای از تیمش داشت. گفته می‌شود بازیکنان این تیم جزو معدود بازیکنان حاضر در لیگ یک بودند که دستمزد می‌گرفتند و حتی برای هر پیروزی حساس خود سردار به آن‌ها سکه و پاداش داده بود. این حمایت‌ها قرار است در لیگ برتر هم ادامه داشته باشد.
در همین راستا و بعد از پیروزی سریک در هفته اول لیگ والیبال زنان، سردار آزمون یک بار دیگر حمایت خود را از تیم تحت مالکیت خود نشان داده و به اعضای این تیم بابت این برد پاداش داده است؛ اتفاقی که قطعاً در ادامه فصل نیز با برد‌های سریک باز هم شاهد آن خواهیم بود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8262235/آزمون-به-بازیکنان-تیمش-پاداش-داد

دکمه بازگشت به بالا