اخبار فضای مجازی

۳ امتیاز به خاطر یک ثانیه سوخت/ استقلال مهره های بین المللی دارد

۳ امتیاز به خاطر یک ثانیه سوخت/ استقلال مهره های بین المللی
دارد
سیدمهدی رحمتی در خصوص دیدار تیم آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم. طبق صحبت‌ها و پیش بینی‌هایی که کردیم شرایط بچه‌ها بازی به بازی بهتر می‌شود. بیشتر درک می‌کنند که در چه جایگاهی هستیم.
وی افزود: در طول هفته گذشته به طور کامل برایشان بازی پیش رو و شرایطی که در جدول داریم را توضیح دادیم. به امیدخدا سعی می‌کنیم فردا یک بازی خیلی خوب و تماشاگر پسند ارائه بدهیم. تمام توانمان را می‌گذاریم. ان‌شاالله به لطف خدا و انرژی مثبت هواداران با امتیاز بر می‌گردیم.
سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه چقدر امیدوار است روند شکست ناپذیری این تیم ادامه پیدا کند، گفت: مطمئنا بچه‌ها مصمم هستند این روند را ادامه بدهیم و به جایگاه اصلی و واقعی خودمان برگردیم. تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم. همانطور که از اول فصل شرایط را می‌دانستیم و تلاش کردیم، مطمئنا با همین روند کارمان را ادامه می‌دهیم.
رحمتی در مورد اینکه چقدر امیدوار است در خانه استقلال امتیاز بگیرد، عنوان کرد: همه بازیکنان دوست دارند مقابل تیم‌های بزرگ با پخش مستقیم بازی کنند. خودشان را از نظر بدنی و ذهنی آماده می‌کنند. تمام تلاششان را می‌کنند. خوشبختانه از این بابت نگرانی ندارم، چون این مساله بین بازیکنانم جا افتاده است.
وی افزود: استقلال یک تیم خیلی خوب و واقعا پرمهره است. همه بازیکنانشان ملی و بین‌المللی هستند. بازی خیلی سختی داریم. در بازی فردا جزئیات نتیجه را مشخص می‌کنند که بچه‌های ما در موردشان کاملا توجیه شده‌اند و آماده این بازی هستند. ان‌شاءالله تمام توانشان را می‌گذارند که با امتیاز برگردیم.
رحمتی در خصوص داوری این دیدار گفت: سعی کردم از اول فصل در مورد داوری زیاد صحبت نکنم. فقط می‌خواهم عدالت رعایت شود و فکر نمی‌کنم خواسته زیادی باشد. نه من و نه بقیه مربیان، هیچ کدام دوست نداریم داور به نفع تیم ما بگیرد. نه اصلا اینطور نیست. دوست داریم عدالت داوری رعایت شود. دوست دارم VAR به کشور ما بیاید تا تیم‌ها به حق واقعی خودشان برسند.
وی تصریح کرد: مقابل پیکان اگر داور عجله نمی‌کرد و یک ثانیه دیرتر سوت می‌زد، ما سه امتیاز را گرفته بودیم. دو امتیازی که از دست دادیم مطمئنا در جایگاه فعلی تاثیر دارد. خیلی می‌توانست به ماکمک کند. فقط درخواست عدالت داریم و چیز دیگری از داوری بازی فردا نمی‌خواهیم. خودمان هم سعی می‌کنیم روی نیمکت یا کنار زمین به داور آرامش بدهیم که بدون دغدغه و با آرامش خاطر کارش را انجام بدهد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8263824/۳-امتیاز-به-خاطر-یک-ثانیه-سوخت-استقلال-مهره-های-بین-المللی-دارد

دکمه بازگشت به بالا