اخبار فضای مجازی

کسب مدال های زیاد از سوی نوجوانان در آسیا را تصور نمی کردیم/ برای حفظ قهرمانان دچار مشکل هستیم

کسب مدال های زیاد از سوی نوجوانان در آسیا را تصور نمی کردیم/
برای حفظ قهرمانان دچار مشکل هستیم
هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره نتایج دو و میدانی کاران در مسابقات رده‌های سنی پایه آسیا، اظهار کرد: در رده نوجوانان، ۳۳ کشور حضور داشتند که مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود. ورزشکاران ما جدا از کسب مدال، رکورد‌های خوبی هم به ثبت رساندند. عملکرد آنان بسیار خوب بود و ما فکر نمی‌کردیم تا این اندازه مدال بگیریم. پیش‌بینی ما این بود که ۷، ۸ مدال بگیریم.
او افزود: روی افرادی که شانس مدال بودند حساب ویژه باز کرده بودیم. تعدادی از ورزشکاران را نیز در قالب برنامه حمایتی اعزام کردیم تا برای حضور در میادین بزرگ‌تر، کسب تجربه کنند. این مسابقه نوید روز‌های خوبی در دو و میدانی است.
رئیس فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: ورزشکاران ما پتانسیل خود را نشان دادند. باید بپذیریم که ما در رده‌های پایه به مربیان خارجی نیاز داریم. استعداد‌های خوبی در کشور داریم که باید در شرایط و امکانات خوب پرورش داده شوند.
صیامی عنوان کرد: مشکلی که متاسفانه با آن دست به گریبان هستیم این است که در حفظ و نگهداری قهرمانان شرایط برای ما خیلی خوب نیست  و باید وضعیتی را فراهم کنیم تا دو و میدانی‌کاران در طول سال مداوم در اردو باشند و از آن‌ها حمایت خوبی داشته باشیم. همچنین از مربیان سازنده و با دانش در ارتقای سطح کمی و کیفی ورزشکاران بیشتر استفاده کنیم.
او درباره اهدای پاداش به مدال آوران، بیان کرد: تلاش می‌کنیم به طور شایسته از این عزیزان تقدیر کنیم. پس از تصویب هیئت رئیسه به طور ویژه از کسانی که مدال گرفتند تقدیر خواهیم کرد تا انگیزه‌ای برای موفقیت در میادین بزرگ‌تر شود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8265734/کسب-مدال-های-زیاد-از-سوی-نوجوانان-در-آسیا-را-تصور-نمی-کردیم-برای-حفظ-قهرمانان-دچار-مشکل-هستیم

دکمه بازگشت به بالا