اخبار فضای مجازی

فوتبال محلات بهتر از مسابقات لیگ برتر فوتبال است/ فتح الله زاده برای تثبیت مدیریتش فقط شعار می دهد

فوتبال محلات بهتر از مسابقات لیگ برتر فوتبال است/ فتح الله
زاده برای تثبیت مدیریتش فقط شعار می دهد
مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   درباره ارزیابی اش از بازی‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: متاسف هستم که فوتبال محلات از بازی‌های لیگ برتر فوتبال بهتر است. در حال حاضر فقط  بازیکنان ۱۰ درصد فوتبال بازی می‌کنند و مابقی بازی به پرخاشگری، دادو بیداد، درگیری لفظی بین نیمکت‌ها و اعتراض به داوری سپری می‌شود. ناهنجاری فکری و اخلاقی فوتبال ما را فرا گرفته است.
او ادامه داد: فوتبال ما با این مدیریت به جایی نمی‌رسد. پول از سوی  دولت به باشگاه‌ها ترزیق می‌شود و بازیکنان به خاطر پول بازی می‌کنند و انگیزه شان را از دست دادند. به نظرم فوتبال ما آماتور هم نیست و تعداد خطا‌ها در یک بازی  زیاد است و بازیکنان انتحاری بازی می‌کنند و متوجه نیستند که احتمال مصدومیت شدید وجود دارد. این فوتبال دیدن ندارد و تاکتیکی در بازی‌ها نمی‌بینیم و بازیکنان بدون برنامه بازی می‌کنند.
لیگ برتر فوتبال وضعیت سینوسی دارد 
اقبالی گفت: تیم‌های لیگ برتر شرایط سینوسی دارند و فقط تیم‌های استقلال و پرسپولیس کمتر می‌بازند و تیم گل گهر با این همه ثروت و سرمایه گذاری از تیم ته جدولی گل می‌خورد. اگر در یک بازی بالای ۳ گل زده می‌شود به خاطر اشتباهات محرز بازیکنان است و ما مشکلات ساختاری داریم.
فیفا ورود به مسائل سیاسی را دوست ندارد 
کارشناس فوتبال درباره راه اندازی کمپین حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی گفت: فیفا ورود به  مسائل سیاسی را دوست ندارد و بعید می‌دانم که این موضوع در دستور کار فیفا قرار بگیرد و تیم ملی فوتبال کشورمان را از جام جهانی حذف کند.
مدیران سرخابی انتصابی هستند 
او درباره تغییر و تحولات در مدیریت باشگاه استقلال بیان کرد: این باشگاه  در ۱۰ سال گذشته  ۱۰، ۲۰ مدیرعامل عوض کرده است. زمانی که هواداران استقلال و پرسپولیس اعتراض می‌کنند مدیران این  ۲ باشگاه را تغییر می‌دهند تا طرفدارانشان ساکت شوند. مدیران این ۲ باشگاه هم انتخابی نیستند بلکه انتصابی هستند.
سرخابی ها با وجود حمایت مالی پیشرفتی نداشتند 
اقبالی درباره اظهارات فتح الله زاده مبنی براینکه باشگاه استقلال ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: این باشگاه مشکلات ساختاری و مالی دارد. اگر باشگاه استقلال ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد چرا فتح الله زاده قبول کرد که مدیرعاملش شود. او فقط شعار می‌دهد که می‌تواند استقلال را قهرمان آسیا کند تا مدیریتش را تثبیت کند. اگر فتح الله زاده عوض شود او برای مدیر بعدی ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی می‌گذارد. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در ۴۰ سال گذشته حمایت‌های مالی زیادی شدند، اما پیشرفتی نداشتند.
دلالان رقم قراردادها را افزایش می دهند 
او ادامه داد: پول زیاد صرف سازندگی فوتبال ما نمی‌شود و در جیب دلالان می‌رود و فقط یک مقدار از این پول به دست بازیکنان می‌رسد. ۸۰ درصد مبلغ قرارداد‌ها را دلال می‌گیرد و فقط ۲۰ درصدش به بازیکن تعلق می‌گیرد و دلال‌ها رقم قرارداد‌ها را بالا می‌برند و مبلغ قرارداد یک بازیکن ۲ میلیاردی را  به ۸ میلیارد تومان افزایش می‌دهند.   باشگاه‌های ما اکنون به همه بدهکار هستند و استقلال و پرسپولیس یک زمین تمرین ندارند.   

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8266397/فوتبال-محلات-بهتر-از-مسابقات-لیگ-برتر-فوتبال-است-فتح-الله-زاده-برای-تثبیت-مدیریتش-فقط-شعار-می-دهد

دکمه بازگشت به بالا