اخبار فضای مجازی

افتتاح دوباره سالنی که قبلاً افتتاح شده بود/ روغن ریخته نذر وزیر شد

افتتاح دوباره سالنی که قبلاً افتتاح شده بود/ روغن ریخته نذر
وزیر شد
مراسم افتتاح کمپ تیم‌های ملی و مرکز استعدادیابی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی روز گذشته طی مراسمی با حضور سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و رؤسای بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی در مجموعه ورزشی کبکانیان صورت گرفت.
این سالن، اما در شرایطی روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان طی اقدامی عجیب افتتاح شده که در تاریخ ۳۰ خردادماه سال جاری یعنی ۴ ماه قبل، با حضور سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان رسماً به افتتاح و بهره‌برداری رسیده بود و مراسم دیروز نمادین محسوب شد.
 هفته تربیت بدنی یکی از دلایلی بود که این افتتاح دوباره و با حضور وزیر ورزش و جوانان وانجام شد البته در افتتاح قبلی وزیر ورزش حضور نداشت و شاید این پروشه به این دلیل تکرار شد.
انجمن MMA زیرنظر فدراسیونِ یوسف بهتری برای سازمان‌دهی بهتر و قانونی‌تر این ورزش زیرزمینی تشکیل شده و تاکنون یک رویداد قهرمانی کشور از سوی این نهاد برای این رشته به صورت قانونی برگزار شده است.
‌دعوای انجمن رسمی  و مورد تایید و وزارت ورزش با انجمن مستقل کماکان ادامه دارد و وزیر ورزش در ادامه وزارت خود امیدوار است این رشته ورزشی را به یک مدیریت واحد بسپارد.
 

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8267062/افتتاح-دوباره-سالنی-که-قبلاً-افتتاح-شده-بود-روغن-ریخته-نذر-وزیر-شد

دکمه بازگشت به بالا