اخبار فضای مجازی

حضور نمایندگان استان مازندران در فدارسیون کشتی/ صدور مجوز قیاسی برای حضور در لیگ برتر

حضور نمایندگان استان مازندران در فدارسیون کشتی/ صدور مجوز
قیاسی برای حضور در لیگ برتر
علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل و کیوان مرادیان نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی حضور یافتند.
نمایندگان استان مازندران ضمن تبریک قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد زیر ۲۳ سال، برای تیم‌های ملی کشتی در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.
فیروزجایی و مرادیان همچنین ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون به جهت پشتیبانی از تیم‌های ملی و امکانات مطلوب فراهم شده برای آن ها، برای حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آرزوی موفقیت کردند.
مجوز حضور مرتضی قیاسی در تیم بلیش تاکستان صادر شد
بنا بر اعلام مسئولان سازمان لیگ، با توجه به نامه سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح و تأکید بر عملکرد بسیار خوب قیاسی در مسابقات جهانی سیزم سال گذشته، مجوز عقد قرارداد این کشتی گیر با تیم پتروپالایش بلیش تاکستان صادر شده است.
بدین ترتیب مرتضی قیاسی به عنوان کشتی گیر تیم پتروپالایش بلیش تاکستان در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) به میدان می‌رود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8267365/حضور-نمایندگان-استان-مازندران-در-فدارسیون-کشتی-صدور-مجوز-قیاسی-برای-حضور-در-لیگ-برتر

دکمه بازگشت به بالا