اخبار فضای مجازی

مقامی: رئیس سابق وزنه برداری اسناد مالی را تحویل نداده است

مقامی: رئیس سابق وزنه برداری اسناد مالی را تحویل نداده
است
حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری درباره وضعیت برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون، اظهار کرد: مجمع فوق‌العاده برای تصویب اساسنامه، دستورالعمل کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان؛ روز هشت آبان‌ماه و طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.
او افزود: ابتدا در نظر داشتیم در این تاریخ مجمع سالیانه فدراسیون را برگزار کنیم، اما با توجه به نبود مستندات مالی که دوستان در فدراسیون گذشته آن را به ما تحویل ندادند، این مهم صورت نگرفت. جدا از آن زمانی که جا به جایی صورت می‌گیرد، تمام تجهیزات، اسناد منقول و غیر منقول که تحویل رئیس وقت فدراسیون است، باید در یک صورت جلسه قانونی به نفر جدید تحویل داده شود، اما این کار صورت نگرفت.
مقامی بیان کرد: به همین دلیل خزانه‌دارقبلی فدراسیون هیچ گونه ادله و مستنداتی از شفافیت مالی در فدراسیون به ما تحویل نداد تا از شرایط مالی اطلاع داشته باشیم. از این‌رو مجبور شدیم مجمع سالیانه را به فوق‌العاده تبدیل کنیم تا بتوانیم تنها و تنها شرایط را برای برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم کنیم.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری گفت:  جلسه کمیته فنی امروز (سه‌شنبه) برای ارزیابی عملکرد کادرفنی در بخش آقایان و بانوان در قهرمانی آسیا در دستور کار ما قرار دارد. همچنین بررسی چگونگی اردو‌های آماده‌سازی و نحوه انتخاب ورزشکاران برای قهرمانی جهان از جمله صورت جلسه این نشست هستند.
مقامی درباره وضعیت سرپرست اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت: قمری مشغله کاری داشت و باتوجه به پراکندگی اردو‌ها و حجم سنگین کار تصمیم گرفت در این بخش فعالیت نکند تا از حضور او در سمت دیگری استفاده کنیم. احتمالا دوباره مسعود قاسمی سرپرست خواهد شد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8267496/مقامی-رئیس-سابق-وزنه-برداری-اسناد-مالی-را-تحویل-نداده-است

دکمه بازگشت به بالا