اخبار فضای مجازی

رودریگو رکورد رائول را پشت سر گذاشت

رودریگو رکورد رائول را پشت سر گذاشت
به نقل از اسپورت، رئال مادرید در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیگ رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد. گل دوم رئال مادرید را در این بازی رودریگو در دقیقه ۹۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
این ستاره جوان برزیلی با گلی که در این بازی به ثمر رساند تاریخ ساز شد. او به جوان‌ترین بازیکن تاریخ رئال تبدیل شد که توانسته است در لیگ قهرمانان اروپا از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.
رودریگو با ۲۱ سال و ۲۸۹ روز به کم سن و سال‌ترین بازیکن تاریخ رئال تبدیل شد که در لیگ قهرمانان اروپا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.
پیش از این رائول با ۲۲ سال و ۲۶۱ روز رکورددار گلزنی از روی نقطه پنالتی برای رئالی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بود که رودریگو برزیلی این رکورد را در دیدار برابر لایپزیگ شکست.
رودریگو در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان داده است. این بازیکن برزیلی هم مانند وینیسیوس بعد از آمدن کارلو آنچلوتی به کلی متحول شده است و به یکی از بهترین‌های تیمش تبدیل شده است.
رئال مادرید باوجود این شکستی که در دیدار برابر لایپزیگ تجربه کرد با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند این درحالی است که لایپزیگ با ۹ امتیاز در رده دوم جای دارد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8267918/رودریگو-رکورد-رائول-را-پشت-سر-گذاشت

دکمه بازگشت به بالا