اخبار فضای مجازی

بدبیاری دنباله دار ستاره ها/ رویس جام جهانی را از دست می دهد

بدبیاری دنباله دار ستاره ها/ رویس جام جهانی را از دست می
دهد
هانسی فلیک قصد دارد عصر امروز فهرست ۲۶ نفره مدنظرش برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کند، اما به نظر می‌رسد که یک ستاره دیگر هم حضور در این رقابت‌ها را از دست داده است.
اسکای اسپورت آلمان خبر داده که مارکو رویس به دلیل مصدومیتی که به آن دچار شده و احساس درد شدیدی که در مچ پای راستش دارد قادر به همراهی با تیم ملی کشورش نیست و به این ترتیب جایی در فهرست بازیکنان انتخابی فلیک برای حضور در قطر نخواهد داشت.
کاپیتان دورتموند در اواسط ماه سپتامبر از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد، اما یک ماه بعد توانست بار دیگر به میادین برگردد، اما حالا بار دیگر از همان ناحیه احساس درد دارد و با این که در بازی روز شنبه برابر بوخوم در بوندسلیگا به میدان رفت، اما احساس درد شدیدی که دارد از بین نرفته است.
همین شرایط باعث شده که رویس نتواند تیم ملی کشورش را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراهی کند و او نیز به جمع دیگر ستاره‌هایی پیوست که قادر به حضور در این رقابت نیستند تا این فهرست بیش از پیش کامل شود.
رویس پیش از این نیز در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که با قهرمانی آلمان نیز به پایان رسید به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پای چپ نتوانسته بود تیم ملی کشورش را همراهی کند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8280122/بدبیاری-دنباله-دار-ستاره-ها-رویس-جام-جهانی-را-از-دست-می-دهد

دکمه بازگشت به بالا