اخبار فضای مجازی

احمدی: تدارک خوبی برای حضور در جام جهانی دیده نشد/ بازی اول با تیم ملی انگلیس تعیین کننده است

احمدی: تدارک خوبی برای حضور در جام جهانی دیده نشد/ بازی اول
با تیم ملی انگلیس تعیین کننده است
رحمان احمدی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی در آستانه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: شرایط تیم ملی بد نیست.تفکرات کی روش در بازی دوستانه با نیکاراگوئه این بود که شناختی از بازیکنان جوان به دست آورد تا از  آن‌ها برای جام ملت‌های آسیا استفاده کند. البته در بازی با تونس نفرات اصلی تیم ملی حضور دارند و ملی پوشان به هماهنگی دست می‌یابند.
احمدی درباره شرایط تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ که خودش هم حضور داشت با جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: شرایط دوره ما نسبت به الان خیلی فرق می‌کند و ما چند بازی دوستانه قبل از جام جهانی انجام دادیم. البته بدی فوتبال ما این است که به جام جهانی صعود می‌کنیم، اما بعد از آن برنامه‌ای برای این رقابت‌ها نداریم. امسال هم تعویض سرمربی داشتیم و تدارک خوبی برای تیم ملی نداشتیم.
بازیکنان تیم ملی فوتبال باید با آرامش وارد زمین مسابقه شوند
او افزود:  تیم ملی کشورمان در بهمن ۱۴۰۰ به جام جهانی صعود کرد، اما فقط بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال جاندار و سنگین بود و محک خوبی در این ۲ بازی خوردیم. به نظرم بهتر از این باید شرایط را برای تیم ملی فراهم می‌کردند. اکنون مسئولان باید از تیم ملی حمایت کنند تا بازیکنان با آرامش وارد زمین مسابقه شوند.
امتیاز گیری از آمریکا و ولز در جام جهانی قطر وجود دارد 
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال درباره حریفان ایران در جام جهانی ۹۸ اظهار کرد: به نظرم بازی اول با انگلیس تعیین کننده است و کادر فنی و بازیکنان باید با تمرکز وارد زمین مسابقه شوند. اگر ما با دست پر از بازی با انگلیس بیرون بیاییم در آن صورت امتیاز گرفتن از آمریکا و ولز هم وجود دارد.
همه منتظرند لیست تیم ملی فوتبال اعلام شود 
احمدی درباره اینکه جای چه بازیکنی در لیست تیم ملی فوتبال خالی است، گفت: اکثر بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و در خارج از کشور بازی می‌کنند. کی روش در در بازی با نیکاراگوئه  از بازیکنانی استفاده کرد که شناخت از آن‌ها به دست آورد. این مربی کار سختی برای انتخاب ۲۶ بازیکن  تیم ملی دارد و همه منتظرند تا لیست تیم ملی مشخص شود.
شرایط تیم ملی فوتبال در جام جهانی قبلی بهتر بود 
او درباره اینکه تیم ملی فوتبال با کی روش به مرحله بعد جام جهانی صعود می‌کند، گفت: من در جام جهانی ۲۰۱۴ با کی روش کار کردم. به نظرم شرایط تیم ملی در جام جهانی قبلی بهتر بود. به نظرم باید زودتر کی روش را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کردند تا زمان بیشتری برای کار کردن داشت. اکنون شرایط سخت‌تر شده است و کی روش زمان زیادی برای آماده سازی تیم ملی فوتبال نداشت. البته اکثر ملی پوشان در جام جهانی قبلی بودند و تجربه خوبی دارند. باید سرمایه گذاری بلند مدت صورت بگیرد و این مربی تا جام ملت‌های آسیا هم هدایت تیم ملی فوتبال را برعهده بگیرد.
کی روش را تا جام ملت های آسیا باید حفظ کنند 
احمدی درباره اینکه احتمالا قرارداد کی روش با تیم ملی فوتبال تا پایان جام جهانی قطر است، اظهار کرد: اگر تیم ملی فوتبال در این مسابقات خوب بازی کرد و شرایط خوب باشد بهتر است کی روش را تا جام ملت‌های آسیا حفظ کنند.
او درباره اینکه خاطره‌ای از دوران حضورش در جام جهانی دارد، گفت: این رقابت‌ها از روز اول خاطره انگیز است. به هر حال جام جهانی آوردگاه بزرگ ورزشی محسوب می‌شود و امکانات و شرایط خوبی برای این مسابقات در نظر می‌گیرند. امیدوارم تیم ملی فوتبال کشورمان با تمرکز و بدون استرس استارت بزند و نتایج خوبی هم کسب کند.  

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8281997/احمدی-تدارک-خوبی-برای-حضور-در-جام-جهانی-دیده-نشد-بازی-اول-با-تیم-ملی-انگلیس-تعیین-کننده-است

دکمه بازگشت به بالا