اخبار فضای مجازی

فنونی زاده: سرخابی ها برای نباختن با هم بازی می کنند

فنونی زاده: سرخابی ها برای نباختن با هم بازی می کنند
مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: تیم پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و تیم استقلال هم در رتبه دوم ایستاده است. به ندرت اتفاق می‌افتد که شرایط  این ۲ تیم در جدول رده بندی به این صورت باشد که برای صدرنشینی با یکدیگر رقابت کنند.
فنونی زاده درباره اینکه گل محمدی قصد داشت در بازی دربی از لوکادیا و دیاباته به طور همزمان استفاده کند، گفت: گل محمدی همیشه جانب احتیاط را رعایت می‌کند و با سیستم ۴-۲-۳-۱ بازی می‌کند و ۲ هافبک دفاعی را در زمین مسابقه قرار می‌دهد. به هر حال سرمربیان هر ۲ تیم حرفه‌ای هستند و طوری سیستم تیم خود را می‌چینند که نبازند.
او درباره نبود لوکادیا و دیاباته در بازی دربی بیان کرد: به هر حال نبود این ۲ بازیکن تاثیرگذار است، اما تیم پرسپولیس فوروارد‌های خوبی به نام‌های مهدی عبدی و حامد پاکدل دارد که می‌توانند جای خالی لوکادیا و دیاباته را پر کنند.
پیشکسوت پرسپولیس درباره داوری دربی گفت: زاهدی فر فیزیک خوبی دارد و به او توصیه می‌کنم که با سوت‌های ممتد باعث نشود که بازی از جریان بیفتد. ما VAR هم نداریم و خودش باید درباره صحنه‌های بازی تصمیم بگیرد و قضاوت کند.
او درباره اینکه چرا دربی کسل کننده است، گفت: زمانی که ما بازی می‌کردیم در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ بازی‌های دربی زیبا و پرگل بودند، اما ۷، ۸ سالی است که این بازی‌ها با مساوی به پایان می‌رسند و جذابیت و کیفیت لازم را ندارند.
پیشکسوت پرسپولیس درباره پیش بینی اش از  نتیجه دربی سرخابی‌ها بیان کرد: به نظرم این بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع پرسپولیس به پایان می‌رسد.      

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8313348/فنونی-زاده-سرخابی-ها-برای-نباختن-با-هم-بازی-می-کنند

دکمه بازگشت به بالا