اخبار فضای مجازی

تعطیلات فرصت خوبی برای شناخت بردیف از لیگ است/ زنوزی در کار تیم دخالت نمی‌کند

تعطیلات فرصت خوبی برای شناخت بردیف از لیگ است/ زنوزی در کار
تیم دخالت نمی‌کند
اکبر ذوالمجیدیان مدیر تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد این تیم در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم ما قبل از شروع فصل جدید چند بازی تدارکاتی داخلی انجام نداده بود و به همین علت نتوانسته بود انتظار هواداران را برآورده کند. همچنین بردیف تیم‌های ایرانی را نمی‌شناخت، ولی در چند بازی اخیر نتایج خوبی گرفتیم.  
او درباره ارزیابی اش از تعطیلات لیگ برتر فوتبال گفت: مسابقات لیگ به دلیل فیفا دی و بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال تعطیل شده است. بردیف در این ۱۵ روز می‌تواند شناخت خوبی از بازی‌های لیگ به دست آورد و نقاط ضعف را بهبود ببخشد و نقاط قوت تیم را تقویت کند.
بردیف در ابتدای لیگ شناخت کافی از تیم ها نداشت 
مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره نتایج ضعیف این تیم در اوایل لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تیم ما خوب بازی می‌کرد و در بازی با گل گهر و فولاد مستحق باخت نبودیم، اما فوتبال است و برد و باخت هایی که در آن وجود دارد. بردیف در ابتدا  شناخت کافی از تیم‌ها نداشت، اما  بعد از ۳ بازی توانستیم تیم آلومینیوم اراک را که میزبان بود و تیم صنعت نفت آبادان را در تبریز ببریم و همین موضوع باعث شد تا تیم مان روند رو به رشدی پیدا کند. تیم ما در تعطیلات لیگ برتر می‌تواند منسجم و هماهنگ‌تر شود.
ذوالمجیدیان درباره زمان شروع تمرینات تراکتور و بازی‌های تدارکاتی این تیم گفت: طبق برنامه تیم ما از روز جمعه تمرینات خود را شروع می‌کند و بردیف هم یکی، ۲ بازی دوستانه می‌گذارد تا شناخت خوبی از تیم به دست آورد.
بازیکن آزاد در حد باشگاه تراکتور می گیریم 
او درباره وضعیت جذب کارول مهاجم سابق  وست بروموویچ گفت: بردیف با همکاری مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه تراکتور قصد دارد یک بازیکن خارجی جذب کند تا به تیم تراکتور کمک کند. ما باید بازیکن آزاد بگیریم که مصدوم نباشد و در حد تیم تراکتور باشد و بتواند به تیم کمک کند. اگر در خرید بازیکن عجله کنیم در آن صورت آن بازیکن به درد تیم تراکتور نمی‌خورد.
مدیر تراکتور درباره عملکرد داوران لیگ برتر فوتبال گفت: در اکثر بازی‌ها داوران برای تیم ما خوب قضاوت کردند و فقط بازی با فولاد ۲ پنالتی مشکوک گرفتند که می‌توانستند نگیرند.
اخباری و رضایی مستحق حضور در تیم ملی فوتبال بودند 
ذوالمجیدیان درباره اینکه چه بازیکنانی از تراکتور استحقاق حضور در تیم ملی فوتبال را دارند، گفت: رضا اسدی که از تیم ما به تیم ملی دعوت شده است، اما به نظرم اخباری هم استحقاق حضور در تیم ملی را داشت. او ۳ بازی کلین شیت کرد و گل نخورد. کاوه رضایی هم از جمله بازیکنانی بود که می‌توانست به تیم ملی کمک کند.
سعید واسعی هنوز اخراج نشده است 
او درباره وضعیت سعید واسعی گفت: این بازیکن هنوز اخراج نشده است. اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور می‌خواهند یک راه حل پیدا کنند تا وضعیت این بازیکن هم بدون مشکلی حل شود.
مدیر تراکتور درباره اینکه زنوزی مخالف ماندن واسعی است، گفت: زنوزی در کار تیم تراکتور دخالت نمی‌کند و این موضوع را به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سپرده است تا تصمیم نهایی را  بگیرند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8239499/تعطیلات-فرصت-خوبی-برای-شناخت-بردیف-از-لیگ-است-زنوزی-در-کار-تیم-دخالت-نمی‌کند

دکمه بازگشت به بالا