اخبار فضای مجازی

پاشازاده: بازی‌ها در نبود تماشاگران بی روح و کسل کننده است/ استقلال باید همانند دیاگ ماشین ایرادات را شناسایی کند

پاشازاده: بازی‌ها در نبود تماشاگران بی روح و کسل کننده است/
استقلال باید همانند دیاگ ماشین ایرادات را شناسایی کند
مهدی پاشازاده پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نبود تماشاگران در ورزشگاه‌ها باعث شده که بازی‌ها   بی روح و کسل کننده باشند و هیجانی در مسابقات شاهد نباشیم. همچنین نتیجه گرایی و عقب نیفتادن از کورس رقابت با مدعیان در تعداد گل‌های کم در بازی‌ها تاثیرگذار هستند.  
پاشازاده درباره برد استقلال برابر تیم ذوب آهن گفت: بازی جذابی نبود و  ایجاد موقعیت کمی را در این بازی شاهد بودیم. نیمه اول خیلی کسل کننده بود و تیم استقلال با گل به خودی توانست ۳ امتیاز این بازی را به دست آورد.
استقلال در نبود ساپینتو یک برد باارزش کسب کرد  
پاشازاده درباره اینکه نبود ساپینتو بر روی نیمکت فنی استقلال تاثیرگذار  بود، گفت: بله، به طور حتم نبود سرمربی در یک بازی برای یک تیم خوب نیست. البته من در تیمی مربیگری می‌کردم و بازیکنان آن تیم به من گفتند که نبودت در ۷ بازی برای ما خوش یمن بود. شاید این موضوع برای ساپینتو هم مصداق پیدا کند که در نبودش استقلال یک برد باارزش کسب کرد.  
او درباره رفتار ساپینتو در کنار زمین مسابقه گفت: این مربی هیجان بالایی دارد، اما هر کسی یک جوری مربیگری می‌کند و نمی‌توانیم از ساپینتو ایراد بگیریم.  
مهاجمان استقلال کارایی لازم را ندارند 
پیشکسوت فوتبال درباره مشکل استقلال در گلزنی بیان کرد: آبی پوشان از اول فصل به هیچ وجه بالانس نبودند. مهاجمان این تیم اسم‌های بزرگی دارند، اما کارایی و بازدهی ندارند. به نظرم استقلال همانند دیاگ ماشین باید ایرادات خود را شناسایی کند که در کجا مشکل دارد.  
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره حضور چند روزه بازیکنان در اردوی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم این موضوع  در عملکرد بازیکنان در تیم‌های باشگاهی شان تاثیرگذار است. البته این برنامه در فوتبال حرفه‌ای توجیه‌ای ندارد، اما فوتبال ما حرفه‌ای نیست و کی روش مجبور شده که این برنامه را برای تیم ملی اجرا کند.
مهدی ترابی از فصل گذشته در فرم ایده آل خود نبوده است 
پاشازاده درباره اینکه بازیکنان تیم ملی در تیم‌های باشگاهی خود عملکرد خوبی ندارند، گفت: لژیونر‌ها  نفرات اصلی تیم ملی فوتبال را تشکیل می‌دهند که آن‌ها هم در تیم باشگاهی خود خوب بازی می‌کنند. اگر منظورتان مهدی ترابی است که او در فصل گذشته هم در فرم ایده آل خود نبود و امسال هم نتوانسته انتظارات را برآورده کند.  
اشتباهات داوری زیاد شده است 
او درباره اینکه اعتراض تیم‌ها به داوری زیاد شده است، بیان کرد: اشتباهات داوری زیاد شده، به همین علت تیم‌ها اعتراض می‌کنند. به نظرم در بازی استقلال و ذوب آهن یک پنالتی در محوطه جریمه برای استقلال باید گرفته می‌شد، اما داور اعتقادی به این موضوع نداشت. همچنین داوران ما تمرکز لازم را ندارند.  

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8259223/پاشازاده-بازی‌ها-در-نبود-تماشاگران-بی-روح-و-کسل-کننده-است-استقلال-باید-همانند-دیاگ-ماشین-ایرادات-را-شناسایی-کند

دکمه بازگشت به بالا