اخبار علمی پزشکی

مهمانسرای اساتید دانشگاه لرستان در اختیار دانشجویان ارشد و دکتری است

مهمانسرای اساتید دانشگاه لرستان در اختیار دانشجویان ارشد و
دکتری است
ایسنا/لرستان معاون دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: مهمانسرای اساتید دانشگاه را در اختیار دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری قرار دادیم.

دکتر سید حسام‌الدین حجازی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قبلا خوابگاه دانشجویی پسران دانشگاه لرستان ولیعصر (۳) و (۱) بود که ظرفیت تنها ۶۰۰ نفر را داشت و مجبور بودیم مابقی دانشجویان را به خوابگاه‌های خودگردان بفرستیم.
وی ادامه داد: براین اساس ۴۰۰ دانشجو را به خوابگاه خودگران و ۱۶۰ دانشجو در خوابگاه آذری اسکان داده شده بودند.
معاون دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: خوابگاه آذری را بخاطر شرایط بد و فرسودگی پس دادیم و خوابگاه دخترانه ریحانه که در دانشکده کشاورزی متروکه بود را با ۱.۴ میلیارد تومان ساماندهی در اختیار دانشجویان پسر قرار گرفته و دانشجویان دختر را به سایت کمالوند انتقال دادیم.
حجازی اضافه کرد: با ساماندهی خوابگاه ریحانه بیش از ۴۵۰ دانشجوی پسر را در این خوابگاه اسکان دادیم.
وی افزود: مهمانسرای اساتید دانشگاه را در اختیار دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری که در هفته بین یک تا سه روز کلاس دارند قرار دادیم و دانشجویانی که در طول هفته کلاس دارند در خوابگاه‌هایی که این دانشجویان اسکان داشتند جای دادیم تا مشکل خوابگاه دانشجویان را بتوانیم مرتفع کنیم.
معاون دانشجویی دانشگاه لرستان عنوان کرد: از این مهمانسرا نیز دانشجویان ارشد و دکتری که چند روز در هفته دانشگاه بوده و یا متاهل هستند استفاده می‌کنند.
حجازی یادآور شد: در حال حاضر همه دانشجویان متقاضی خوابگاه را در خوابگاه‌های دانشگاه لرستان اسکان دادیم.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401072311740/مهمانسرای-اساتید-دانشگاه-لرستان-در-اختیار-دانشجویان-ارشد-و-دکتری

دکمه بازگشت به بالا