اخبار فضای مجازی

درویش: دو پیشنهاد برای اردوی خارجی داریم

درویش: دو پیشنهاد برای اردوی خارجی داریم
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از جلسه خصوصی سازی با قربانزاده در حالی که وارد باشگاه پرسپولیس می‌شد، در گفتگو با خبرنگاران در مورد این جلسه گفت: امروز جلسه نداشتیم و چهارشنبه در کیش جلسه برگزار کردیم. ما با آقای قربانزاده و سازمان خصوصی‌سازی ارتباط تنگاتنگ داریم و همه مسائل اقتصادی را با آنها چک می‌کنیم و هماهنگ هستیم.
وی افزود: شرکت‌های بزرگ اقتصادی، بانک‌ها و … در کیش حضور داشتند و ما با بانک شهر قراردادی را امضا کردیم. انشالله قرار است کارگروه اقتصادی ما درباره این بحثها کار کنند. همه ما باید کار کنیم تا پول بورس زمینه‌ساز اقتصاد پایا برای باشگاه باشد. اگر میخواهیم تیم خوبی باشیم باید بنیه مالی خوبی داشته باشیم تا هم مشکلات قبلی را حل کنیم و هم برای آینده شرایط خوبی داشته باشیم و به قهرمانی آسیا برسیم.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد مطالبات مهدی رسول پناه گفت: الحمدالله پرسپولیس طلبکار از گذشته زیاد دارد و همینطور می‌آیند و امیدوارم این سرانجام تمام شود تا بودجه ما صرف تیم شود. الان بیشتر از تیم، وارث هزینه‌های گذشته هستیم و تلاش می‌کنیم همه را حل کنیم. به نظرم دادگستری باید یک شعبه برای پرسپولیس و استقلال داشته باشد تا سریعتر به نتیجه برسد.
درویش در مورد گرفتن مجوز حرفه‌ای عنوان کرد: جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که تعلیق یک ساله را دو ماه کردند و از ۱۵ آذر بارگذاری مدارک در سایت ای اف سی انجام خواهد شد. ما جلسات مرتبی در این باره با فدراسیون داریم. ما به باشگاه کورتریک بدهکار نیستیم و فقط پنج هزار یورو هزینه دیرکرد را پرداخت می‌کنیم. پرونده آقای رادوشویچ به مرحله صدور حکم نرسیده و ما قرار است ۱۸ آبان در دادگاه عالی ورزش حاضر شویم تا از این باری که به سر باشگاه پرسپولیس آمده، کم کنیم.
او در مورد شرایط تیم توضیح داد: وقتی تیم صدرنشین است نشان می‌دهد وضعیت خوبی است. هر تیمی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند، با قوای بیشتری بازی می‌کند و مشخص است که آنها انگیزه بیشتری دارند و وقتی تیمی صدرنشین است، نشان می‌دهد وضعیت خوب است و کادرفنی خوب کار می‌کند. گاهی اوقات نتایجی رقم می‌خورد که دور از تصور است اما خداراشکر بچه‌ها بسیار همدل هستند و ما این همدلی را کاملا احساس می‌کنیم و به نظرم این جای تبریک دارد. باوجود این مشکلاتی که اگر هر تیمی داشت، کمر راست نمی‌کرد ما خداراشکر با تمام این مشکلات روی پا هستیم.
درویش درباره اردوی خارجی گفت: هنوز قطعی نشده و در حال بررسی یکی دو پیشنهاد هستیم. با کادرفنی بررسی خواهیم کرد و بهترین را انتخاب می‌کنیم.
وی راجع به زمین تمرین سرخپوشان اظهار داشت: زمین تهرانسر را ده روزی است گرفتیم و امروز هم آنجا تمرین می‌کنیم. جا دارد از دوستان وزارت نفت تشکر کنیم که کمال همکاری را داشتند.
درویش در خصوص توهین در حاشیه بازی با ملوان به افشین پیروانی گفت: اولاً توهین به هرکسی واقعاً مردود است. آقای پیروانی که اسوه باشگاه و کاپیتان تیم ملی بودند. حتی اگر ایشان نبود و کم‌سن‌ترین بازیکن باشگاه بود هم این توهین محکوم بود. ما باید یاد بگیریم برای ساخت یک اجتماع سالم، از خودمان شروع کنیم. از آقای پیروانی که همه ایران دفاع می‌کنند؛ ما می‌گوییم حتی به یک بچه هم نباید توهین کرد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8265966/درویش-دو-پیشنهاد-برای-اردوی-خارجی-داریم

دکمه بازگشت به بالا