اخبار فضای مجازی

دبیر: اشتباه غلامی در مسابقات جهانی بخشیدنی نیست/ ۲ سال محرومش می‌کنم

دبیر: اشتباه غلامی در مسابقات جهانی بخشیدنی نیست/ ۲ سال
محرومش می‌کنم
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در مراسم تجلیل از مدال آوران بلگراد اظهار داشت: به دلیل اشتباهی که سجاد غلامی در رقابت‌های کشتی آزاد امید‌های جهان انجام داده عصبانی هستم. چرا که او باعث شد ایران قهرمان نشود. این کشتی گیر بار اولش نیست و ممکن است فدراسیون جهانی او را محروم کند. اگر فدراسیون محروم نکند ۲ سال این کشتی گیر را محروم می‌کنم.
وی تصریح کرد: سال ۹۸ که فدراسیون را تحویل گرفتم کشتی آزاد ایران در رتبه ۱۱ قرار داشت و امروز در این جایگاه قرار دارد. امروز گافی که کشتی‌گیر کرجی داده، اصلا قابل بخشش نیست چرا که امروز به دروغ رفته و به کادر پزشکی در مسابقات گفته درستکار و کاوه گفته اند باید سرم بزنم. این چندمین بار است که این کشتی گیر گاف می‌دهد و من با کسی تعارف ندارم و ۲ سال بدون شک او را محروم خواهم کرد.
دبیر گفت: می‌توانستیم مانند کشتی فرنگی قهرمان شویم، اما به دلیل سهل‌انگاری این کشتی‌گیر همه چیز بهم خورد. اتحادیه جهانی کشتی با هیچ‌کس تعارف ندارد و طبق قوانین هر کشتی‌گیری که بدون اطلاع، سوزنی وارد بدنش شود دوپینگی محسوب می‌شود. در این شرایط بحرانی نمی‌توان حق را از باطل جدا کرد و باید امروز ما تسکین جامعه می‌شدیم و اینقدر ناراحت بودم از این موضوع که کشتی ۳ وزن دیگر را دنبال نکردم که ببینم چه شده است.
در وزن ۸۶ کیلوگرم سجاد غلامی در دور اول با نتیجه ۱۵ بر ۶ مغلوب ترنت هیدلای از آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. وی با توجه به تخلف پزشکی در محل برگزاری مسابقات از سوی مسئولان برگزاری مسابقات دیسکالیفه شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت تا شانس قهرمانی ایران از بین برود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8266060/دبیر-اشتباه-غلامی-در-مسابقات-جهانی-بخشیدنی-نیست-۲-سال-محرومش-می‌کنم

دکمه بازگشت به بالا