اخبار علمی پزشکی

کلنگ زنی ساخت ۶۱ واحد خوابگاه متأهلی در دانشگاه کوثر بجنورد

کلنگ زنی ساخت ۶۱ واحد خوابگاه متأهلی در دانشگاه کوثر
بجنورد
ایسنا/خراسان شمالی کلنگ زنی ساخت ۶۱ واحد خوابگاه متاهلی تنها دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری انجام شد.

به گزارش ایسنا، کلنگ زنی ساخت ۶۱ واحد خوابگاه متاهلی تنها دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد امروز ۲۲ شهریورماه، با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی انجام شد.
 این خوابگاه با مساحت ۳ هزار و ۳۵۰ متر مربع ایجاد می شود که برای ساخت آن نیز ۲۷ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری و منابع داخلی هزینه خواهد شد.
همچنین راه دسترسی این مرکز آموزش عالی نیز با ۹ میلیارد تومان اعتبار و فیبر نوری، خدمات گاز رسانی و آبرسانی نیز با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌بردای می‌رسد.
عملیات اجرایی ساخت خوابگاه مجردی نیز با ظرفیت ۳۰۶ نفر دانشجو با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد که برای ساخت این دانشگاه نیز ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062217101/کلنگ-زنی-ساخت-۶۱-واحد-خوابگاه-متأهلی-در-دانشگاه-کوثر-بجنورد

دکمه بازگشت به بالا