اخبار علمی پزشکی

تهیه شناسنامه فرهنگی برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه لرستان

تهیه شناسنامه فرهنگی برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه
لرستان
ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های مختلف و متنوع دانشجویان نو ورود برای مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری، مذهبی دانشجویی دانشگاه لرستان، برای این افراد شناسنامه فرهنگی تهیه می‌شود.

علی نظری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه لرستان از دانشجویان نو ورود دعوت کرده در تکمیل پرسش‌نامه الکترونیکی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان (استعدادیابی و شناسنامه فرهنگی) مشارکت کنند.
وی ادامه داد: این پرسش‌نامه، ویژه دانشجویان نو ورود دانشگاه لرستان بوده و با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های مختلف و متنوع دانشجویان جدیدالورود برای مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری، مذهبی دانشجویی دانشگاه لرستان، تهیه شده است.
نظری تصریح کرد: هدف معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان آن است که براساس شناسایی استعدادها و توانمندی‌های دانشجویی دانشجویان نو ورود سطح مشارکت دانشجویان در انواع برنامه‌های متنوع دانشگاهی گسترش یابد.
رئیس دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان نو ورود می‌توانند برای تکمیل پرسش‌نامه الکترونیکی معاونت فرهنگی و اجتماعی به آدرس اینترنتی سامانه جامع معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با نشانی https://farhangi.lu.ac.ir/forms/registerform/۱ مراجعه کنند.
وی افزود: همچنین از دانشجویان نو ورود دعوت شده است در سامانه جامع الکترونیکی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به https://farhangi.lu.ac.ir// ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062921527/تهیه-شناسنامه-فرهنگی-برای-دانشجویان-جدیدالورود-دانشگاه-لرستان

دکمه بازگشت به بالا