اخبار بین المللی

درخواست ده‌ها سازمان برای توقف کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم اشغالگر

درخواست ده‌ها سازمان برای توقف کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم
اشغالگر
۲۹۰ سازمان آمریکایی و جهانی از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواستند کمک‌های نظامی کشورش به رژیم اسرائیل را متوقف کند. آنها همچنین خواستار اقدام فوری جو بایدن در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در فلسطین هستند.
به گزارش العالم، این سازمان‌ها در پیامی خطاب به بایدن خواستار فراهم کردن شرایط محاکمه مقامات رژیم اشغالگر در دادگاه‌های کیفری بین المللی به سبب نقض گسترده حقوق بشر در مناطق اشغالی فلسطین شدند و بر توقف هرگونه فعالیت دیپلماتیک که باعث فرار مقامات رژیم اشغالگر از مجازات شود، تاکید کردند.
این سازمان‌ها از آمریکا خواستند حق فلسطینیان را برای تحقق عدالت زیر پا نگذارد و خودداری از اتخاذ هرگونه اقدامی را که مانع کمک‌های مالی به سازمان‌های فلسطینی شود، تضمین کند.
مقامات صهیونیست طی هفته های اخیر اقدامات مختلفی برای ضربه زدن به مقاومت مردم فلسطین انجام داده اند. هدف قرار دادن فرماندهان جهاد اسلامی یکی از این اقدامات بود که باعث شلیک بیش از یک هزار راکت از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی شد. 
همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حمله بزرگی را به نوار غزه انجام دادند که به مدت سه روز ادامه داشت و طی آن حدود ۵۰ غیرنظامی شهید و بیش از ۳۵۰ نفر زخمی شدند که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8228979/درخواست-ده‌ها-سازمان-برای-توقف-کمک‌های-نظامی-آمریکا-به-رژیم-اشغالگر

دکمه بازگشت به بالا