اخبار بین المللی

هشدار آیت الله عیسی قاسم درباره یهودی سازی بحرین

هشدار آیت الله عیسی قاسم درباره یهودی سازی بحرین
آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین درباره طرح نظام آل خلیفه برای یهودی سازی منامه، پایتخت بحرین، هشدار داد.
به نقل از العالم، آیت الله عیسی قاسم در بیانیه‌ای تاکید کرد: کسانی که به یهودیان زمین یا خانه‌ای می‌فروشند در واقع وطن، مردم، امت، تاریخ و مقدسات عزیز و حتی اسلام را می‌فروشند که هیچ چیز هم طراز با آن نیست.
وی از مردم بحرین خواست دارایی خود را در برابر پول یهودیان نفروشند، چون تسلیم در برابر یهودیان به معنی تسلیم شدن دین، تاریخ، وطن و آینده است.
شیخ عیسی قاسم تاکید کرد بحرین کشوری اسلامی است، اما بر اساس طرح یهودی سازی، این کشور در فردا وطن مشترک یهودیان و مسلمانان خواهد شد.
رهبر شیعیان بحرین چهارشنبه گذشته نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد که ساخت شهرک یهودی در منامه به معنای تغییر هویت ملی و اسلامی و عربی و همچنین تحریف تاریخ وطن و محو اسناد و شواهد از اصالت شهروندان اصلی بحرین و باز کردن در‌ها به روی اشغالگران صهیونیست با همدستی سیاست داخلی (رژیم آل خلیفه) است.

طرح یهودی سازی منامه با هدف تبدیل حدود 40 درصد از محله های شهر قدیمی این شهر به مسیرها، ساختمان ها و نمادهای یهودی است و به منظور ساخت محله یهودیان در منامه تلاش بی وقفه ای برای خرید ساختمان های قدیمی و با قیمت های بسیار بالا صورت می گیرد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8230441/هشدار-آیت-الله-عیسی-قاسم-درباره-یهودی-سازی-بحرین

دکمه بازگشت به بالا