اخبار بین المللی

مقام آمریکایی: بایدن دست اسرائیل را علیه ایران نمی‌بندد

مقام آمریکایی: بایدن دست اسرائیل را علیه ایران
نمی‌بندد
پایگاه آمریکایی آکسیوس گزارش داد «تام نایدز» سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی امروز (دوشنبه) در کنفرانسی خبری در بیت المقدس در سخنانی گفت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته در تماس تلفنی خود با «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است آمریکا دستان رژیم صهیونیستی را در برابر ایران نخواهد بست و مانع اقدام این رژیم علیه ایران نخواهد شد.
این مقام آمریکایی مدعی شد: رئیس جمهور بایدن متوجه تجاوز‌های ایران هست و به نخست وزیر لاپید در تماس تلفنی هفته گذشته اش اعلام کرد آمریکا هرگز دستان اسرائیل را نخواهد بست و مانع او برای دفاع از خود نخواهد شد.
این مقام آمریکایی همچنین تأکید کرد: دولت بایدن خواهان یک راه حل دیپلماتیک با ایران هست؛ اما تنها [راه حلی]که مطابق شرایط ترسیم شده از سوی بایدن باشد. هنوز شکاف‌های زیادی وجود دارد که حل نشده است.
اظهارات این مقام آمربکایی در حالی انجام شده است که «دیوید بارنیا» رئیس موساد قرار است امشب برای گفتگو در خصوص ایران با شماری از مقامات آمریکایی از جمله «بیل برنز» رئیس سیا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت کاخ سفید و شماری دیگر از مقامات پنتاگون و وزتارت خارجه آمریکا به واشنگتن سفر کند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8232137/مقام-آمریکایی-بایدن-دست-اسرائیل-را-علیه-ایران-نمی‌بندد

دکمه بازگشت به بالا