اخبار بین المللی

حماس خواستار حمایت بیشتر از مسجدالاقصی در قبال صهیونیست‌ها شد

حماس خواستار حمایت بیشتر از مسجدالاقصی در قبال صهیونیست‌ها
شد
۱۲۸ شهرک نشین صهیونیست امروز با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی با ورود به مسجدالاقصی به این مکان مقدس هتک حرمت کردند.
به گزارش کانال خبری القسطل، محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس اعلام کرد مسجدالاقصی در خطر است و در این شرایط حضور بیشتر فلسطینیان کرانه باختری، قدس و داخل اراضی ۴۸ در مسجدالاقصی ضروری است.
محمد حماده تدوین برنامه‌ای برای حضور در مسجدالاقصی و حمایت از آن را خواستار شد که می‌تواند با توده‌های شهرک نشینان مقابله و از تحقق اهدافشان در داخل مسجدالاقصی ممانعت کند.
حماده افزود: مسجدالاقصی ظرف چند هفته آینده هدف تجاوزگری‌ها و یورش‌های گسترده صهیونیست‌ها قرار خواهد گرفت و همه این‌ها در سایه برنامه‌هایی است که انجمن‌ها و تشکل‌های شهرک سازی قصد دارند در سالروز اعیاد تلمودی و آغاز سال عبری انجام دهند.
او تاکید کرد: مرحله کنونی برای مسجدالاقصی خطرناک است و در آن طمع و آزمندی شهرک نشینان نمایان است و چراغ سبز کاملی است که رژیم صهیونیستی برای افزایش جنایات در مسجدالاقصی داده است تا با این کار و همزمان با نزدیک شدن موعد انتخابات اسرائیل، جاه طلبی‌های شهرک نشینان افراطی و تندرو را ارضا کند.
سخنگوی جنبش حماس در قدس تاکید کرد: تعلل و اهمال در حمایت از مسجدالاقصی در چند هفته آینده و در نبرد‌های مستمر با رژیم اشغالگر به معنای ترک آن (مسجدالاقصی) برای شهرک نشینان است تا آیین و مراسم توراتی خود را انجام دهند، در شیپور بدمند و پرچم‌های خود را به اهتزاز درآورند و با لباس‌های بسیار مفتضح و مبتذل عکس بگیرند و حرکات و رفتار‌های زشت انجام دهند و سپس بر آن سیطره یابند و برنامه‌ها و اهداف بزرگترشان را اجرا کنند.
این عضو جنبش حماس با ارسال پیامی برای ساکنان قدس گفت: شما‌ پیشگامان ما و در خط مقدم ملت فلسطین در مبارزه با شهرک‌نشینان قرار دارید و همه امید مردم برای حمایت از قبله نخست مسلمانان به شماست. جهانیان مقاومت و ایثارگری و استواری و پایداری شما را در دفاع از مسجدالاقصی مشاهده می‌کنند. همچنین شاهد پیروزی‌های شما در زمینه گیت‌های الکترونیکی و باب الرحمه هستند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8236882/حماس-خواستار-حمایت-بیشتر-از-مسجدالاقصی-در-قبال-صهیونیست‌ها-شد

دکمه بازگشت به بالا