اخبار بین المللی

دبیرکل انصارالله: عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها خیانت به خدا و پیامبر اوست

دبیرکل انصارالله: عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها خیانت به
خدا و پیامبر اوست
عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصار الله یمن امروز (شنبه) در جشن میلیونی مردم این کشور برای میلاد پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی، حامیان و دنباله رو‌های آن‌ها برای به بردگی کشیدن ملت‌ها و درپیش گرفتن وحشیگری و تضعیف حس مسئولیت در انسان‌ها برای تسلط بر انسان‌ها تلاش می‌کنند.
به گزارش شبکه المسیره، دبیرکل انصارالله افزود: طاغوتیان و مستکبران جهان در تلاش‌اند مردم را از پیامبران و آموزه‌های الهی دور کنند و دین را به نام دین تحریف کنند و مفاسد و رذایل و روابط حرام و جنایت زشت مانند هم جنس گرایی را گسترش دهند.
او تاکید کرد نداشتن اعمال صالح و جایگزین کردن آن با اندیشه‌های سیاه و انگیزه‌های فاسد، زندگی را به یک رنج بزرگ تبدیل می‌کند و انسان هرچه ارزش‌های الهی را نادیده بگیرد بیشتر زیان می‌بیند و قربانی سوء استفاده دشمنان می‌شود.
دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: همه تلاش مستکبران و هم پیمانان آن‌ها که در دوران ما همان آمریکا و اسرائیل هستند، خارج کردن مردم از مسیر نور به سوی ظلمت و تاریکی است.
او با بیان اینکه رسول الله به اوج کمال بشری رسید و ایشان بزرگترین پیام آوران و بهترین انسان‌ها بود، افزود: رسول الله (ص) با درهم شکستن طاغوت‌ها دستاورد بزرگی را رقم زد و عرب را از جاهلیت به نورقرآن و دین اسلام وارد کرد.
الحوثی گفت: اگر مسلمانان در مسیر پیامبر (ص) حرکت می‌کردند اکنون از پیشتازان رهبری جوامع بشری بودند.
او اضافه کرد: از سران غرب و جوامع آن‌ها می‌خواهم که از اهانت به خدا و خاتم انبیاء و دشمنی با آنان و سوزاندن کتاب خدا و دشمنی با آموزه‌های خدا دست بردارند.
رهبر انصارالله یمن بیان کرد: سران غرب را به دست برداشتن از مبارزه با ارزش‌ها و ترویج فساد و تلاش برای به فساد کشاندن ملت‌ها دعوت می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم در اوضاع کشور‌های خود و مشکلاتی که در زمینه‌های مختلف دارند اندیشه کنند.
الحوثی افزود: به سران غرب نسبت به پیامد‌های وخیم و مجازات‌های الهی در دنیا و آخرت هشدار می‌دهم و آن را به رها کردن خود از قید و بند صهیونیسم که آن‌ها را گمراه کرده و بر آن‌ها مسلط شده دعوت می‌کنم.
وی اضافه کرد: بر موضع اصولی و قرآنی خود نسبت به همه قضایای امت اسلامی و در راس آن موضوع فلسطین و مسجد الاقصی تاکید می‌کنیم.
الحوثی گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به خدا و پیامبر (ص) و مسلمانان و یک نفاق آشکار است.
وی از ائتلاف متجاوزان به یمن خواست که تجاوز خود را پایان دهند و محاصره یمن را لغو کنند و دست از اشغالگری بردارند و پرونده این جنگ را ببندند.
الحوثی از ملت یمن نیز درخواست کرد که به مقابله با تجاوزگری ادامه دهند و این مقابله را جهاد مقدس بدانند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8255092/دبیرکل-انصارالله-عادی‌سازی-روابط-با-صهیونیست‌ها-خیانت-به-خدا-و-پیامبر-اوست

دکمه بازگشت به بالا