اخبار بین المللی

جهاد اسلامی بر مبارزه تا پیروزی نهایی تاکید کرد

جهاد اسلامی بر مبارزه تا پیروزی نهایی تاکید کرد
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت احمد داود، جوان مبارز ۳۱ ساله فلسطینی در درگیری‌های دیروز با نظامیان اشغالگر صهیونیست در غرب سلفیت در کرانه باختری اشغالی تأکید کرد مبارزه تا دستیابی به پیروزی قطعی و نهایی بر این رژیم اشغالگر متوقف نخواهد شد.
به گزارش پایگاه اینترنتی خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی افزود: شهادت این جوان مبارز فلسطینی در سلفیت، ادامه حرکت خون شهدای فلسطینی‌ها در قدس، جنین، نابلس، رام الله و الخلیل است که این حرکت تا دستیابی به پیروزی قطعی و نهایی بر رژیم اشغالگر متوقف نخواهد شد.
این جنبش افزود: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه فرزندان ملت ما، هیچ تأثیری بر عزم و اراده شهروندان فلسطینی ساکن قدس و سراسر کرانه باختری نخواهد داشت، شهروندانی که شگفت‌انگیزترین نشانه‌های استواری، ایستادگی و مقاومت را در برابر رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست رقم می‌زنند.
ساعاتی پیش وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فلسطینی در درگیری با نظامیان اشغالگر در روستای قراوه بنی حسان شهید شد و پنج فلسطینی دیگر هم در تیراندازی نظامیان اشغالگر در این روستا زخمی شدند که حال دو نفر از آنان وخیم است.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8260531/جهاد-اسلامی-بر-مبارزه-تا-پیروزی-نهایی-تاکید-کرد

دکمه بازگشت به بالا