اخبار بین المللی

هشدار قطعی برق در انگلیس در زمستان

هشدار قطعی برق در انگلیس در زمستان
جان پتی گرو، رئیس شبکه ملی زیرساخت‌ها در انگلیس هشدار داد در زمستان امسال برق روزانه در این کشور ممکن است ۳ ساعت قطع شود.
به گزارش ایندیپندنت، رئیس شبکه ملی زیرساخت‌ها در انگلیس در ادامه هشدار‌های قبلی می‌گوید اگر ذخیره گاز در زمستان امسال کم شود، از ماه ژانویه سال جاری، قطعی برق در انگلیس اجتناب ناپذیر خواهد شد.
او افزود: چگونگی و مدت قطع برق در انگلیس به عوامل متعددی همچون سرمای هوا و امکان واردات گاز وابسته است.
دیلی میرور در این باره نوشت: برخلاف اغلب کشور‌های اروپایی، انگلیس از روسیه گاز وارد نمی‌کند، اما گاز و برق را در ماه‌های سرد سال از اروپا دریافت می‌کند و با توجه به رویکرد پوتین، رئیس جمهور روسیه این امکان اکنون در خطر است.
این روزنامه به نقل از جان پتی گرو، رئیس شبکه ملی زیرساخت‌ها نوشت: حتی نیروگاه‌های برقی انگلیس که با گاز کار می‌کنند، از ماه ژانویه ممکن است با کمبود گاز روبرو شوند که به قطعی برق در زمستان امسال منجر خواهد شد.
او افزوده است به علت کاهش سرعت باد و کم شدن تولید برق از نیروی باد و همچنین محدود شدن انتقال برق از اروپا از طریق زیر دریا، احتمالا روزانه از ساعت ۱۶ تا ۱۹، برق در انگلیس قطع خواهد شد. به نوشته دیلی میرور، قطعی برق اگر برنامه ریزی شود، باید به تایید دولت انگلیس برسد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8262170/هشدار-قطعی-برق-در-انگلیس-در-زمستان

دکمه بازگشت به بالا