اخبار بین المللی

عملیات ترور رژیم صهیونیستی علیه فرمانده گروه عرین الاسود +عکس

عملیات ترور رژیم صهیونیستی علیه فرمانده گروه عرین الاسود
+عکس
خبرگزاری شهاب امروز یکشنبه اعلام کرد «تامر الکیلانی» یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود فلسطین طی عملیات ترور رژیم صهیونیستی در نابلس به شهادت رسیده است.
گروه مقاومت عرین الاسود با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت این فرمانده، روش ترور رژیم صهیونیستی را حقیرانه توصیف و تاکید کرد رژیم صهیونیستی هیچ جسارت و شرافت نظامی ندارد.
عرین الاسود این شهید را یکی از سرسخت‌ترین رزمندگان توصیف کرد و توضیح داد که وی بر اثر انفجار یک تی ان تی چسبان به شهادت رسیده است؛ روشی که رژیم صهیونیستی در ترور «النانی جوابره» و «قذافی ابو سریه» در جریان انتفاضه الاقصی به آن متوسل شد. ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که یک موتورسیکلت پارک شده که تی ان تی چسبان روی آن نصب شده، هنگام عبور الکیلانی منفجر می‌شود.

در پس شهادت این رزمنده فلسطینی مغازه‌های نابلس بسته ماندند و اهالی پیکر این شهید را تشییع کردند. جنبش حماس نیز با انتشار بیانیه ای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد این اقدام را پاسخ خواهد داد.
در همین حال، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دستگاه امنیتی این رژیم از بیم واکنش‌های احتمالی فلسطینی‌ها در پی ترور تامر الکیلانی در آماده باش کامل به سر می‌برد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8265591/عملیات-ترور-رژیم-صهیونیستی-علیه-فرمانده-گروه-عرین-الاسود-عکس

دکمه بازگشت به بالا