اخبار بین المللی

واکنش حماس و جهاد اسلامی به ترور فرمانده گروه عرین الاسود

واکنش حماس و جهاد اسلامی به ترور فرمانده گروه عرین
الاسود
به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه قدس فید، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت تامر زید الکیلانی یکی از اعضای گروه مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیران) را که در عملیات ترور بزدلانه نظامیان صهیونیست در بخش قدیمی نابلس به شهادت رسید، تسلیت گفت و بر ادامه مقاومت تا شکست رژیم اشغالگر تاکید کرد.
جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: شهادت تامر زید الکیلانی قهرمان ۳۳ ساله فلسطینی و از مبارزان گروه مقاومت «عرین الاسود» را که شب گذشته در عملیات ترور بزدلانه نظامیان صهیونیست در بخش قدیمی نابلس به شهادت رسید به همه مردم و امت خود تسلیت می‌گوییم.
جنبش جهاد اسلامی افزود: ضمن سوگواری برای این شهید قهرمان و دلاور، باید نقش شجاعانه و مبارزه سرسختانه او را در کنار همرزمانش در گروه عرین الاسود که به کابوسی نگران کننده برای دشمن تبدیل شده است، به یاد آوریم.
این جنبش مقاومت فلسطینی تاکید کرد که این جنایت ترور، عزم و اراده مبارزان شجاع را تضعیف نخواهد کرد بلکه به آتشی فزآینده تبدیل خواهد شد و در مقابل نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک نشینان متوقف نخواهد شد و کشتار فرزندان و مبارزان ملت ما بدون مجازات نخواهد ماند.
جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: وصیت شهدایی که با خون خود آتش انتفاضه را از گردان جنین و نابلس تا عرین الاسود شعله ور ساختند این است که ما به مبارزه برای دفاع از ملت مان و مقدساتمان و انتفاضه و مقاومت تا شکست اشغالگران ادامه دهیم.
همچنین به گزارش وبسایت خبری جنبش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین  (حماس)، این جنبش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارز فلسطینی «تامر الکیلانی» جانش را برای همه ملت فلسطین فدا کرد و خون او برای احقاق حقوق فلسطینی‌ها به زمین ریخته شد.
تامرالکیلانی از اسرای آزاده و عضو گروه مبارز فلسطینی «عرین الاسود» (بیشه شیران) در عملیات ترور بزدلانه نظامیان صهیونیست در بخش قدیمی شهر نابلس به شهادت رسید.
جنبش حماس افزود: این عملیات ترور نظامیان اشغالگر بی پاسخ نخواهد ماند و دشمن صهیونیست بداند که خون شهدای ما هرگز پایمال نخواهد شد و فرزندان ملت مبارز ما در سراسر کرانه باختری رود اردن و قدس به مقاومت و راه شهدا ادامه خواهند داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این بیانیه اعلام کرد: شهادت تامر الکیلانی را به اعضای خانواده و دوستداران او تسلیت می‌گوییم.
حماس افزود: از مبارزان انقلابی و قهرمان فلسطینی می‌خواهیم برای گرفتن انتقام خون شهید الکیلانی و سایر شهدای فلسطینی و در پاسخ به فراخوان «مسجد الاقصی ما» که در معرض حمله گسترده یهودی سازی صهیونیست‌ها قرار دارد، عملیات مقاومت را در سراسر کرانه باختری و قدس اشغالی تشدید کنند.
خبرگزاری شهاب امروز یکشنبه اعلام کرد «تامر الکیلانی» یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود فلسطین طی عملیات ترور رژیم صهیونیستی در نابلس به شهادت رسیده است.
گروه مقاومت عرین الاسود با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت این فرمانده، روش ترور رژیم صهیونیستی را حقیرانه توصیف و تاکید کرد رژیم صهیونیستی هیچ جسارت و شرافت نظامی ندارد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8265914/واکنش-حماس-و-جهاد-اسلامی-به-ترور-فرمانده-گروه-عرین-الاسود

دکمه بازگشت به بالا