اخبار بین المللی

پلوسی: ترامپ بزدل‌تر از آن است که به نظر می‌آید

پلوسی: ترامپ بزدل‌تر از آن است که به نظر می‌آید
نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با ام اس ان بی سی گفت: بعید می‌دانم ترامپ آن قدر‌ها هم مرد باشد که بخواهد در دادگاه حاضر شود. ترامپ بزدل‌تر از آن است که بخواهد از احضاریه کنگره برای شهادت در مقابل دادگاه درباره حوادث ۶ ژانویه اطاعت کند. خیلی دور از ذهن است که وکلایش اجازه دهند او در دادگاه حاضر شود، زیرا او باید تحت سوگند شهادت دهد.
او در ادامه افزود: ما در روز‌های آینده خواهیم دید ترامپ برای حاضر شدن در دادگاه چقدر مرد است!
روز جمعه کمیته بررسی حوادث ۶ ژانویه اعلام کرد که احضاریه‌ای را برای ترامپ صادر کرده و به او تا ۴ نوامبر فرصت داده است تا طیف گسترده‌ای از اسناد مربوط به فعالیت‌های خود را قبل و بعد از حمله ۶ ژانویه به ساختمان کنگره که توسط حامیان ترامپ صورت گرفته است تحویل دادگاه دهد. این هیئت همچنین به ترامپ فرصت داده تا ۱۴ نوامبر برای شهادت در مورد این حادثه در دادگاه حاضر شود.
نانسی پلوسی همان فردیست که تا به حال ریاست بررسی دو پرونده استیضاح دونالد ترامپ را هم برعهده داشته است. حالا او به عنوان رییس مجلس نمایندگان آمریکا قرار است موضوع اسناد و مدارک مربوط به دخالت مستقیم دونالد ترامپ در حوادث مربوط به حمله ۶ ژانویه به ساختمان کنگره را هم برعهده بگیرد.
گفته می‌شود اگر ترامپ در دادگاه به دخالت مستقیم در حوادث ۶ ژانویه ۲۰۲۱ متهم شود، ممکن است مقامات قضایی او را محکوم به گذراندن دوران حبس کنند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8266157/پلوسی-ترامپ-بزدل‌تر-از-آن-است-که-به-نظر-می‌آید

دکمه بازگشت به بالا