اخبار بین المللی

شهادت سه فلسطینی در پی حمله اشغالگران صهیونیست به نابلس

شهادت سه فلسطینی در پی حمله اشغالگران صهیونیست به
نابلس
در پی یورش نظامیان اشغالگر صهیونیست به نابلس، سه فلسطینی شهید و ۱۹ نفر دیگر زخمی شدند که حال سه تن از زخمی‌ها وخیم گزارش می‌شود.
به نقل از الجزیره، به دنبال حمله متجاوزان اسرائیلی به نابلس، اهالی رام الله با تجمع در مرکز شهر، اقدام اشغالگران را محکوم و حمایت خود را از اهالی نابلس اعلام کردند.
شبکه سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ارتش اسرائیل و واحد‌های ویژه ارتش، عملیات گسترده‌ای را علیه گروه عرین الاسود آغاز کرده اند؛ در مقابل عرین الاسود نیز با صدور بیانیه‌ای خطاب به مردم فلسطین اعلام کرد،‌ای مردم بزرگوار… با جهاد عزت یافتیم و تسلیم پذیری مسیر ذلت و پستی است.
گفته می‌شود محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با هدف متوقف ساختن تجاوز اسرائیل به نابلس، رایزنی‌هایی را آغاز کرده است.
«نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: آنچه در تجاوز به شهر نابلس دیده می‌شود جنایت جنگی است و کابینه رژیم اشغالگر مسئول تبعات این تجاوز است.
وی افزود: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان با هدف متوقف ساختن این تجاوز رایزنی‌هایی را آغاز کرده است.
حماس از مقاومت قهرمانانه عناصر مقاومت در نابلس تمجید کرد
در همین حال، جنبش حماس در واکنش به یورش نظامیان اشغالگر به نابلس تاکید کرد، خون شهدا و مجروحان در نابلس و حماسه آفرینی عناصر مقاومت بیانگر اراده مردم ما برای تداوم رویارویی با اشغالگران تا دستیابی به پیروزی و آزادی است.
حماس افزود: به نابلس سر افراز درود می‌فرستیم و از مردم و نیرو‌های مقاومت می‌خواهیم برای مقابله با اشغالگران و درگیری با نظامیان اشغالگر بسیج شوند.
حماس در ادامه شهادت شهدای نابلس را به ملت فلسطین و امت‌های عربی و اسلامی تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل را طلب کرد و اعلام کرد دست‌های عناصر قهرمان مقاومت و عرین الاسودی را که قهرمانانه با یورش اشغالگران به شهر نابلس به مقابله برخاسته اند، می‌فشاریم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8266958/شهادت-سه-فلسطینی-در-پی-حمله-اشغالگران-صهیونیست-به-نابلس

دکمه بازگشت به بالا