اخبار بین المللی

گانتز: موضوع هسته‌ای ایران بزرگ‌ترین چالش استراتژیک ماست

گانتز: موضوع هسته‌ای ایران بزرگ‌ترین چالش استراتژیک
ماست
در ادامه اختلافات داخلی رژیم اشغالگر، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین این رژیم را به دلیل نوع برخورد با برنامه هسته‌ای کشورمان مورد حمله لفظی قرار داد.
به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، گانتز در یک کنفرانس پیش از انتخابات، از سیاست‌های دوران نخست وزیری نتانیاهو انتقاد کرده و گفت این سیاست‌ها «برای مقابله ما علیه برنامه هسته‌ای ایران مضر بودند»!
او در ادامه تاکید کرد که موضوع هسته‌ای ایران «بزرگ‌ترین چالش استراتژیک» رژیم صهیونیستی است.
وزیر جنگ رژیم می‌گوید سوء مدیریت با «تصمیم نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۵، علیرغم مخالفت اوباما، رئیس جمهور وقت آغاز شد». به گفته او این تصمیم باعث ایجاد شکاف در روابط آمریکا و این رژیم شد. گانتز فاش کرد در سال ۲۰۱۸، نتانیاهو قبل از تحت فشار قرار دادن ترامپ برای تحریم حداکثری ایران، با نهاد‌های امنیتی رژیم اشغالگر مشورت نکرده است.
گانتز مدعی شد که تنها یک «کابینه گسترده و باثبات» که «مسئولانه» عمل کند قادر به حل مسئله ایران خواهد بود و ادعا کرد «اگر نیاز باشد، علیه ایران اقدام خواهیم کرد.»
گفتنی است تنها هشت روز به انتخابات رژیم صهیونیستی مانده و گانتز با ادعا‌هایی از این دست به دنبال مشخص کردن تصمیمات امنیتی خود در صورت نخست وزیر شدن است.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8267613/گانتز-موضوع-هسته‌ای-ایران-بزرگ‌ترین-چالش-استراتژیک-ماست

دکمه بازگشت به بالا