اخبار بین المللی

انگلیسی‌ها امسال قبوض خود را دو برابر گران‌تر می‌پردازند

انگلیسی‌ها امسال قبوض خود را دو برابر گران‌تر
می‌پردازند
جان پتیگرو، رئیس اپراتور ملی شبکه برق انگلیس تاکید کرد «خانوار‌های انگلیسی در زمستان امسال با مشکلات مالی جدی مواجه خواهند شد، زیرا قبوض انرژی آن‌ها در مقایسه با سال گذشته دو برابر خواهد شد».
به گزارش اسپوتنیک، ماه گذشته میلادی، لیز تراس، نخست‌وزیر وقت انگلیس اعلام کرد سقف قبوض انرژی برای شهروندان ۲۵۰۰ پوند در سال خواهد بود. اما رئیس اپراتور ملی شبکه برق انگلیس می‌گوید: «حتی با وجود سقف قیمتی، این دو برابری در قیمت انرژی رخ داده است؛ بنابراین به ناچار افرادی خواهند بود که با مشکل مواجه خواهند شد». این مقام مسئول تاکید کرد دولت انگلیس باید سیستم‌های موثرتری را برای حمایت از جمعیت ایجاد کند.
پیش از این، شبکه ملی برق انگلیس طرحی اضطراری ارائه کرد که بر اساس آن در صورت قطعی گاز روسیه و سردی زمستان، برق کشور به صورت سیستماتیک به مدت سه ساعت در روز قطع شود.
بلوک غرب ماه‌ها است که با تحریم روسیه، با یک بحران عظیم انرژی روبرو بوده و در تلاش برای پر کردن ذخایر گاز خود برای فصل سرما است. تحریم‌ها همچنین باعث اختلالات قابل توجهی در زنجیره تامین و افزایش قیمت مواد غذایی و انرژی در سراسر جهان شده است.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8273061/انگلیسی‌ها-امسال-قبوض-خود-را-دو-برابر-گران‌تر-می‌پردازند

دکمه بازگشت به بالا