اخبار بین المللی

زوال عقلی بایدن نگران کننده شده؛ تشکر از کلمبیا به جای کامبوج! +فیلم

زوال عقلی بایدن نگران کننده شده؛ تشکر از کلمبیا به جای
کامبوج! +فیلم
شبکه فاکس نیوز گزارش داد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی خود در جمع سران کشور‌های عضو آ سه آن به اشتباه به جای تشکر از نخست وزیر کشور آسیایی کامبوج از نخست وزیر کلمبیا واقع در آمریکا لاتین قدردانی کرد.
او گفت: و اکنون که دوباره در کامبوج گرد هم آمده ایم، من مشتاقانه منتظرم که پیشرفتی به مراتب بیشتر از آنچه قبلاً داشته ایم را رقم بزنیم؛ و من می‌خواهم از نخست وزیر کلمبیا به خاطر ریاست بر آ سه آن و میزبانی از همه ما تشکر کنم و همچنین می‌خواهم یادآوری کنم که ما با تمامی کار‌هایی که اندونزی طی سال جاری انجام داده، همراه هستیم. آقای رئیس جمهور، بسیار متشکرم.

به نظر می‌رسد اشتباهات کلامی و گاف‌های جو بایدن از کنترل خارج شده و در هر ملاقات رسمی و غیررسمی گاف‌های بایدن تا جایی رو به وخامت گذاشته که او با لکنت‌های مکرر، فراموشی و اشتباه در نام کشور‌ها و رؤسای جمهور و در نهایت تکرار کلمات نامفهوم و نشان دادن علائم و رفتار‌های عجیب در برخی سخنرانی ها، سلامت توانایی‌های ذهنی خود را زیر سوال برده است. حقیقت ناخوشایند‌تر در مورد بایدن این است که او همیشه توانایی فوق العاده‌ای برای گفتن نه فقط اشتباه، بلکه بدترین چیز‌ها را داشته و این باعث شده برخی رسانه‌ها به او لقب «ماشین گاف» را بدهند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8282245/زوال-عقلی-بایدن-نگران-کننده-شده-تشکر-از-کلمبیا-به-جای-کامبوج-فیلم

دکمه بازگشت به بالا