اخبار بین المللی

دبیرکل انصارالله یمن: تلاش متجاوزان برای رخنه در نهاد‌های امنیتی شکست خورده است

دبیرکل انصارالله یمن: تلاش متجاوزان برای رخنه در نهاد‌های
امنیتی شکست خورده است
«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی در مراسم رژه نظامی در صنعاء ضمن اشاره به تجاوزات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی اعلام کرد این ائتلاف نبردی را برای هدف قرار دادن امنیت و ثبات ملت این کشور آغاز کرده است.
او گفت: ائتلاف متجاوز سعودی علاوه بر تهاجم نظامی و قتل عام، نبردی را آغاز کرد که امنیت و ثبات مردم ما را هدف قرار دهد. ائتلاف متجاوز از تکفیری‌ها و دیگر گروه‌ها برای اجرای طرح‌های جنایتکارانه مانند بمب گذاری استفاده کرد. اما به لطف خداوند و تلاش‌های وزارت کشور و نهاد‌های مختلف امنیتی نتوانست به اهداف جنایتکارانه خود دست یابد. دشمن درترور دولتمردان دولتمردان و شخصیت‌های مردمی مخالف این ائتلاف تلاش کرد و اغلب این تلاش‌ها ناکام ماند.
دبیرکل انصارالله یمن امنیت را در اولویت مسئولیت‌های انصارالله عنوان و تاکید کرد وزارت کشور در چارچوب وظایف خود برای حمایت از ملت و برقراری امنیت و ثبات تلاش می‌کند.
وی ادامه داد: ائتلاف سعودی تلاش کرد به نهاد‌های امنیتی که برای خدمت به ملت و امنیت آن آماده هستند، ضربه بزند و در این راه زیرساخت‌های آن را هدف قرار داد، اما با وجود همه این‌ها نهاد امنیتی امروز با قدرت و کارآمدی بالا پابرجاست.
بدرالدین الحوثی درانتهای اظهاراتش تلاش متجاوزان برای دستیابی به این نهاد امنیتی را شکست خورده اعلام کرد و به دشمنان درباره تداوم توطئه‌هایشان در هدف قرار دادن یمن، ملت و امنیت و ثبات آن هشدار داد و امنیت یمن را به نفع همه ملت‌های همسایه عربی و اسلامی دانست.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8240441/دبیرکل-انصارالله-یمن-تلاش-متجاوزان-برای-رخنه-در-نهاد‌های-امنیتی-شکست-خورده-است

دکمه بازگشت به بالا