اخبار بین المللی

تیراندازی در شهرک صهیونیستی کرمل؛ مجری عملیات آزاد است+ فیلم و عکس

تیراندازی در شهرک صهیونیستی کرمل؛ مجری عملیات آزاد است+ فیلم
و عکس
ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که در پی حادثه تیراندازی در شهرک کرمل، یک نفر کشته شده، اما ظاهرا مجری عملیات نیست، بلکه یکی از صهیونیست‌های ساکن این شهرک است و مجری عملیات همچنان آزاد است. همچنین، تا این لحظه یک صهیونیست هدف قرار گرفته و زخمی شده است
این منابع اعلام کردند تیراندازی در این شهرک بی‌وقفه ادامه دارد. در پی وقوع این حادثه تدابیر شدید امنیتی برقرار شده است. نیرو‌های امنیتی اسرائیلی در شهرک کرمل به حالت آماده‌باش درآمده و شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در ورودی‌های این شهرک مستقر شدند. ارتش رژیم صهیونیستی تمامی ورودی‌های شهرک کرمل را بسته و از صهیونیست‌ها خواسته فعلا از خانه خارج نشوند.

در همین حال، رسانه‌های عبری زبان تصویر نردبانی که مجری عملیات کرمل از آن استفاده کرده، را منتشر کردند. مجری عملیات کرمل با استفاده از نردبان وارد این شهرک نشده، بلکه بالای دیوار امنیتی رفته و از آنجا به سمت مدرسه دینی شهرک‌نشینان که در نزدیکی این دیوار واقع شده، تیراندازی کرده است. هیچ نشانه‌ای وجود ندارد مبنی بر اینکه مجری عملیات وارد شهرک شده باشد و هیچ فرد مسلحی در هیچ مرحله‌ای از این عملیات در داخل شهرک رؤیت نشده است.

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در اولین واکنش به عملیات تیراندازی در شهرک کرمل واقع در جنوب الخلیل، اعلام کرد که این عملیات در راستای ادامه واکنش‌ها به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مسجد مبارک الاقصی انجام گرفت.
عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس نیز گفت: شهر الخلیل نیز به جبهه درگیری با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی و دفاع از مسجد مبارک الاقصی اضافه شد.

در همین حال، منابع خبری اعلام کردند که یک دستگاه اتوبوس حامل صهیونیست‌ها بین شهرک عوفرا و شیلو در نزدیکی منطقه «واد الحرامیه» در شمال شرق رام الله هدف تیراندازی قرار گرفته است. در این حادثه فقط خسارت‌هایی به اتوبوس وارد آمده است.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8240439/تیراندازی-در-شهرک-صهیونیستی-کرمل-مجری-عملیات-آزاد-است-فیلم-و-عکس

دکمه بازگشت به بالا