اخبار بین المللی

تیراندازی خونین به سوی پلیس آمریکا

تیراندازی خونین به سوی پلیس آمریکا
سه مامور پلیس در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیای آمریکا اوایل روز چهارشنبه هنگام ارائه حکم جلب به خانه ای، بر اثر تیراندازی زخمی شدند.
به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک مأمور از ناحیه لگن، دیگری از ناحیه پا و مأمور دیگر از ناحیه سینه هدف گلوله قرار گرفتند. در پی این حادثه، هر سه مأمور به بیمارستان انتقال یافتند و شرایط عمومی آن‌ها پایدار گزارش شده است. در این حادثه، یک فرد دیگر نیز زخمی شد.
هنوز مشخص نیست هنگام این حادثه چند نفر در آن خانه حضور داشتند و چند نفر به سوی مأموران پلیس تیراندازی کردند. تصاویر تلویزیونی دست کم یک نفر را نشان داد که مأموران به او دستبند زدند و بازداشتش کردند. همچنین مأموران دو کودک را به سلامت از آن خانه بیرون بردند.
در خبری دیگر، دو مامور پلیس و یک مظنون در شهر دکاتور در ایلینوی آمریکا بر اثر تیراندازی زخمی شدند.
رئیس پلیس شهر دکاتور ایالت ایلینوی آمریکا اعلام کرد، اوایل روز چهارشنبه دو مامور پلیس و یک فرد مظنون هنگام متوقف ساختن یک خودرو بر اثر تیراندازی زخمی شدند. رئیس پلیس شهر دکاتور گفت پس از آن که ماموران پلیس یک خودرو را متوقف کردند، تیراندازی شروع شد. فرد مظنون و دو مامور پلیس که زخمی شده بودند به بیمارستان انتقال یافتند. پلیس اطلاعات دیگری در این باره منتشر نکرده است. شهر دکاتور در ۱۹۳ کیلومتری جنوب غربی شیکاگو واقع است.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8258177/تیراندازی-خونین-به-سوی-پلیس-آمریکا

دکمه بازگشت به بالا