اخبار بین المللی

ترامپ: آنچه در آمریکا اتفاق می‌افتد، در کشوری جهان سومی هم اتفاق نمی‌افتد

ترامپ: آنچه در آمریکا اتفاق می‌افتد، در کشوری جهان سومی هم
اتفاق نمی‌افتد
به گزارش شبکه تلویزیونی رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا که برای حمایت از مهمت اوز، نامزد جمهوری خواه در انتخابات سنا، به ایالت پنسیلوانیا رفته بود، در تجمعی که برای کارزار انتخاباتی برگزار شده بود، گفت: هیچ کشور جهان سومی هم اجازه نمی‌دهد آنچه که در مرز‌های جنوبی آمریکا می‌گذرد، برسر مرزهایش بیاید.
ترامپ در ادامه گفت: «کنگره‌ای که زیر نظر بایدن، پلوسی، شومر و دمکرات‌های افراطی بود، ثروت عمومی شما به صورت کامل نابود شدند، کشورمان نابود شد، بایدن و چپگرا‌های دیوانه علیه بخش انرژی پنسیلوانیا اعلام کردند، بازار کار پنسیلوانیا را نابود کردند، اجتماع‌ها در پنسیلوانیا را پراکنده کردند و خانواده‌های پنسیلوانیا را با بهای فزاینده انرژی که سابقه نداشته است، در هم کوبیدند. تورم چیزی نزدیک به ۸۰۰ دلار در هر ماه، از جیب هر خانوار برمی دارد، تبریک می‌گویم! کدام احمقی به این‌ها رأی داده بود؟ آن‌ها چه می‌کنند؟»
او در خصوص هجوم مهاجران به مرز‌های جنوبی این کشور نیز افزود:  «مرز‌های جنوبی به صورتی کاملا باز و رها شده افتاده اند و میلیون‌ها بیگانه‌ها به صورت غیر قانونی به کشورمان سرازیر می‌شوند و ثروت‌های شما نیز در معرض اقدامات گسترده و خونین قرار دارد و چپ افراطی در مدارس کودکانمان را در معرض آموزه‌های نژادپرستی و جنسیتی قرار می‌دهند. غیر از این، آن‌ها کار فوق العاده‌ای دنبال می‌کنند!»
دونالد ترامپ در پایان نیز اعلام کرد بایدن، پلوسی و دمکرات‌های افراطی تمام وقت خود را صرف مرز‌های کشور‌های دور افتاده‌ای بیگانه می‌کنند که در اکثر موارد، مردم آمریکا حتی نام آن‌ها را هم نشنیده اند. مردم آمریکا شایسته کنگره و رئیس جمهوری هستند که از مرز‌های کشور آنان دفاع کنند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8276837/ترامپ-آنچه-در-آمریکا-اتفاق-می‌افتد-در-کشوری-جهان-سومی-هم-اتفاق-نمی‌افتد

دکمه بازگشت به بالا